تکمیل آشیانه امداد هوایی اردبیل در سال آینده

اردبیل (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت آشیانه هوایی اردبیل سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل آشیانه امداد هوایی اردبیل در سال آینده

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در جریان سفر به اردبیل اظهار کرد: در کنار تکمیل آشیانه بالگرد هوایی اردبیل، سعی خواهیم کرد تا یک دستگاه بالگرد مناسب را نیز به اردبیل اختصاص دهیم تا امکان امدادرسانی هوایی در کوتاه‌ترین زمان برای حادثه‌دیدگان در حوادث مختلف فراهم آید.

وی رویکرد جمعیت هلال احمر را نوسازی ناوگان بالگردی، آمبولانس و همچنین خودروی نجات اعلام کرد و گفت: تقویت ناوگان لجستیک جزء برنامه‌های مهم و اولویت‌دار جمعیت هلال احمر در سال آینده است تا ما بتوانیم با تأمین اعتبار مناسب از سوی نمایندگان مجلس و اختصاص آن از سوی دولت، شرایط مطلوبی را در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر فراهم کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اذعان به فرسوده بودن ناوگان امدادی و ضرورت شارژ انبارهای امدادی تا پایان سال تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت مناسبی را در انبارهای امدادی هلال احمر و سرعت خدمات‌رسانی شاهد هستیم ولی باید سعی ما بر گسترش و نوسازی ناوگان باشد.

کولیوند به فرسوده بودن ساختمان‌های هلال احمر و ضرورت راه‌اندازی ساختمان سرخ در استان‌ها را یادآور شد و افزود: تلاش ما بر این است تا جمعیت هلال احمر استان‌ها را به شایسته‌ترین امکانات و تجهیزات آراسته کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با جذب نیرو در سال آینده قطعاً بخش عظیمی از دغدغه‌های مسئولان استانی در حوزه کمبود نیرو رفع شده و شرایط خدمت‌رسانی بهتری را به وجود می‌آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار