امام جمعه بخش گلستان:

بزرگداشت حماسه‌های ملی پایه‌های جمهوری اسلامی را مستحکم می‌کنند

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان بزرگداشت حماسه‌های ملی همچون 9 دی را موجب استحکام پایه‌های جمهوری اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت حماسه‌های ملی پایه‌های جمهوری اسلامی را مستحکم می‌کنند

نشست روشنگری به مناسبت نهم دی با حضور عباس جوهری، معاون استانداری تهران، حجت‌الاسلام محمود نورپور، امام جمعه بخش گلستان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بخش بوستان، عبداله نوحی، فرماندار بهارستان، آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی، در سالن اجتماعات کانون شهید مطهری بهارستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام نورپور، امام جمعه بخش گلستان ضمن تبریک و گرامیداشت نهم دی، با اشاره به وطن‌دوستی انقلابیون گفت: با وجود مشکلات کشور، همچنان کسانی هستند که تا پای جان در کنار انقلاب ایستاده‌اند و ولایت، کشور و رهبر عزیز خود را دوست دارند و حتی کوچک‌ترین مورد از جانب دشمن، نمی‌تواند آنان را سست کند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی بدلیل خصوصیاتی بارز مانند ساده‌زیستی، تواضع، عشق به خدا و شهدا که دارا بود، از مقام بالایی در محضر خدا و عموم انقلابیون قرار گرفته‌است؛ به طوری‌که می‌توانست از بهترین مقامات دولت باشد؛ اما تا پای جان چهل سال به مردم خدمت کرد و راه اهل بیت را ادامه داد که اخلاص آن، توانست نام شهید سلیمانی را بر زبان همگان جاری کند.

امام جمعه بخش گلستان در پایان گفت: لازم است تا هر مسئولیتی که به افراد سپرده می‌شود، به خوبی انجام شود؛ پایان‌دهنده کار باشیم و آن مسئولیت را به نحو احسن انجام دهیم و در همه صحنه‌ها حضور داشته باشیم که دی‌ماه، ماه وصیت است که مراسمات شهادت شهید سلیمانی و ارتحال مصباح یزدی در این ماه قرار دارند که لازم است تا حسینیه‌ها و پایگاه‌های ما فعال شوند.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا مولایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار