رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان تاکید کرد:

پرداختن به موضوعات انگیزشی در دستور کار برنامه‌های تربیتی قرار گیرد

بهارستان یک (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان، پرداختن به موضوعات انگیزشی را در کنار فعالیت‌های تربیتی در دارالقرآن لازم دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۴۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پرداختن به موضوعات انگیزشی در دستور کار برنامه‌های تربیتی قرار گیرد

مراسم افتتاحیه دارالقرآن غدیر ناحیه یک بهارستان با حضور محمدرضا بهمنش، رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رقیه ابراهیمی، رئیس شورای اسلامی شهر گلستان، آیت اصلانی مدیر آموژش و پرورش ناحیه یک بهارستان، مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

ابراهیمی رئیس شورای اسلامی منطقه یک شهرستان بهارستان در این مراسم، بیان کرد: با استقبال و حضور دانش‌آموزان در دارالقرآن غدیر، مشهود است که پیشرفت‌های زیادی در انتظار این دارالقرآن است و لازم است تا در کنار برنامه‌های تربیتی، بر موضوعات انگیزشی دانش‌آموزان نیز، توجه شود.

وی تصریح کرد: در تمامی لحظات دارالقرآن‌ها، توجه به مباحث دین و قرآن نمایان است، که این امر، موجب پیشرفت بلوغ، تربیت فرهنگی، تحصیلات و آینده‌نگری در دانش‌آموزان می‌شود و تاثیرات مستقیمی بر زندگی آنان دارد.

ابراهیمی در پایان افزود: امید است که این افتتاحیه، منشاء خیر و برکت در شهرستان شود و روزی از همین مجموعه، دانش‌آموزان توانمند به عرصه‌های عالی و افتخارآفرینی‌ برسند.

مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان در مراسم افتتاحیه دارالقرآن غدیر این منطقه، گفت : مقدمات افتتاح این دارالقرآن به همت جوانان مومن فعال در گروه‌های جهادی و بسیجیان فراهم شد و با پیگیری‌های مدیر آموزش و پرورش منطقه و سایر همکاران، در حوزه پرورشی به افتتاح رسید.

همچنین وی در خصوص ویژگی‌های بارز این مرکز اظهار کرد: اولین مورد در خصوص ویژگی‌های این دارالقرآن موقعیت جغرافیایی آن است که در مرکزیت شهر و در یک خیابان پرتردد قرار گرفت و از این ظرفیت در راستای تبلیغ و ترویج قرآن کریم استفاده خواهیم کرد‌.

او افزود: ویژگی بعدی، قرار گرفتن دارالقرآن غدیر در کنار ۶ مدرسه است که مجموعأ حدود ۳۰۰۰ دانش‌آموز، امکان استفاده از کلاس‌ها و برنامه‌های دارالقرآن را خواهند داشت؛ همچنین دارالقرآن غدیر در همسایگی مسجد جامع حضرت جواد الائمه است که از ظرفیت‌های امام جماعت که امام جمعه بخش گلستان هستند و فعالان قرآنی این مسجد در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های دارالقرآن بهره‌مند خواهیم شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ادامه گفت‌وگو، بیان کرد: انتخاب مدیران و مربیان دارالقرآن از متخصصان امر آموزش قرآن، مهم‌ترین ویژگی این مرکز است که در میان آن‌ها، فراهانی حافظ کل قرآن و از اساتید قرآنی به عنوان مدیر این مرکز انتخاب شد.

دانش‌آموز خبرنگار: صبا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار