آغاز مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمال‌غرب کشور در اردبیل

اردبیل (پانا) - مانور تمرینی آموزشی مقابله با بحران سیل منطقه شمال غرب کشور با حضور ۶ استان با رمز یا فاطمه‌الزهر در اردبیل آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمال‌غرب کشور در اردبیل

در مراسم آغاز این مانور، حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل این مانور با بیان اینکه مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمال غرب کشور با حضور دستگاه‌های ۶ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان و گیلان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مانور به مدت دو روز هفتم و هشتم دی ماه در استان اردبیل برگزاری می شود به طوری که شرکت کنندگان در این مانور با ابعاد گسترده آمادگی و مقابله با هرگونه خطرات احتمالی آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مانور تمرینی، آموزشی مقابله با بحران سیل منطقه شمال غرب کشور با شرکت ۲۹۴ نفر در قالب ۳۰ اکیپ از ۶ استان برگزار می شود، ادامه داد: پنج کمیته‌ پشتیبانی عملیات، اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، کمیته امنیت، کمیته بهداشت، ایمنی و محیط زیست و کمیته برنامه‌ریزی در این مانور فعال است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان این مانور برای مقابله با بحران سیل در منطقه شمال‌غرب کشور طراحی شده است به طوری که برگزاری این مانور باعث افزایش توانمندی و آمادگی صنعت آب و برق در برابر حوادث و خطرات طبیعی و غیرطبیعی خواهد شد.

قدیمی همچنین یادآور شد: مانورهای تمرینی، آموزشی مقابله با بحران ها در مناطق ۶ گانه به صورت جداگانه در دی ماه امسال برگزار خواهد شد و استان اردبیل در این مانورها حضور فعال خواهد داشت.

وی بابیان اینکه یکی از اصلی ترین اهداف این مانور افزایش هماهنگی بیش از پیش بین دستگاه‌های اجرایی صنعت آب و برق استان می‌باشد، یادآور شد: امیدواریم با همکاری شرکت های توزیع نیروی برق، امور انتقال، آب منطقه ای، آب و فاضلاب استان و شرکت آرمان نیروی سبلان (نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان) اردبیل شاهد برگزاری موفق این مانور و آمادگی بیش از پیش شرکت‌های صنعت آب و برق استان در مقابله با بحران‌ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار