وزیر آموزش و پرورش:

جهادِ حضرت زهرا از جنس جهاد تبیین مورد نظر رهبر انقلاب بود

تهران (پانا) - مراسم یادواره شهدای روستای کمانگرکلای هرازپی شهرستان آمل با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، امام جمعه آمل و جمع کثیری از مردم منطقه در امامزاده اسماعیل این روستا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جهادِ حضرت زهرا از جنس جهاد تبیین مورد نظر رهبر انقلاب بود

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری دخت گرامی رسول اکرم(ص) گفت: بی‌شک آن حضرت، مصداق و مخاطب آیه شریفه "یا ایها النفس المطمئنه ارجعی الی ربکِ راضیهً مرضیهً" هستند.

وی گفت: در تبیین مقام دینی حضرت فاطمه (س) از امام معصوم نقل است که "عابدتر از مادرم فاطمه(س) نداریم" و امام صادق درخصوص وجه تسمیه ایشان فرمودند " نور نماز حضرت زهرا بر دیگر نورها غلبه می‌کرد".

عضو کابینه دولت سیزدهم به ارتباط ویژه خدا با انسان اشاره کرد و گفت: نماز حلقه مهم ارتباط انسان با خداست و این موضوع، یکی از ویژگی‌های فاطمه زهرا (س) بود.

وی به یکی دیگر از ویژگی‌های آن حضرت پرداخت و گفت: یکی از القاب آن بانوی نمونه، صدیقه بود و همه می‌دانیم قرآن، لقب صدیق را برای پیامبران در نظر گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: جهادی که حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت انجام داد از جنس جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری بود و امروز هم به همین نوع جهاد نیاز داریم.

نوری به اتفاقات ششم بهمن سال۶۰ اشاره کرد و ادامه داد: امسال هم دیدیم در همین شهر عده‌ای قصد داشتند به همان کارها دست بزنند، اما با مقاومت مردم ولایتمدار آمل شکست خوردند همان‌گونه که رهبران آنان در سال ۶۰ شکست خوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار