مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی:

برگزاری رویداد دخترانه «عهد مادر و دختری» ویژه دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از برگزاری رویداد دخترانه «عهد مادر و دختری» در ایام فاطمیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد دخترانه «عهد مادر و دختری» ویژه دانش‌آموزان

«عباس مهاجر» ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی بزرگ اسلام به دانش آموزان و فرهنگیان، با اشاره به رویداد دخترانه «عهد مادر و دختری» اظهار کرد: این رویداد ویژه سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) است که در کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد شامل مجری گری، خادمی مراسم، دکلمه و شعرخوانی، پذیرایی، فضا آرایی مراسم، تهیه یادبودهای زیبا، برگزاری همایش با پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی هنری، برپایی موکب فاطمی، ایستگاه صلواتی، تهیه آش نذری و توزیع بین عزاداران فاطمی، برگزاری دورهمی دختران فاطمی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی،مهاجر بیان کرد: گفت و گوی تعاملی دختران با حضور یک مبلّغ و کارشناس مذهبی، با عنوان «درس هایی که از مادرم فاطمه آموختم» و برگزاری مسابقه خطاطی با خودکار در طول مراسم، با محوریت جمله‌ «می‌خوام باشم تو این مسیر مادر دوباره دستمو بگیر» از محورهای برگزاری این رویداد ارزشی است.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی همچنین ادامه داد: نمایشگاه فروش ملزومات عفاف و حجاب دخترانه نیز در این رویداد برگزار می شود.
وی مخاطبین این رویداد را دانش آموزان مقاطع سه گانه دانست و زمان برگزاری را چهارم تا ششم دی ماه 1401 اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار