وضعیت خریدوفروش ملک در جزیره کیش

تهران (پانا) - جزیره کیش این روزها یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری ملک است که با حداقل سرمایه 3 میلیارد تومانی می‌توان در مناطق متوسط این جزیره صاحب آپارتمان شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت خریدوفروش ملک در جزیره کیش

این روزها که قیمت ملک در پایتخت روند صعودی را طی می‌کند یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری مناسب، خرید ملک در شهرهای دیگر است.

یکی از مکان‌هایی که اخیراً موردتوجه سرمایه‌گذارها قرار گرفته است جزیره کیش است. این جزیره با توجه به موقعیت جغرافیایی که در منطقه آزاد دارد و همچنین دسترسی به آب‌های ‌آزاد و از سوی دیگر نزدیکی به بحرین و عربستان، پتانسیل رونق اقتصادی دارد و مورد استقبال سرمایه‌گذارها قرار گرفته است.

علی ربانی، یکی از مشاوران املاک جزیره کیش در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه قیمت زمین در این جزیره متناسب با بقیه شهرهای بزرگ رو به افزایش است، گفت: «خرید ملک در این جزیره از این جهت به‌صرفه است که برخلاف شهر تهران که مسکن به حداکثر رشد قیمتی رسیده در این جزیره همچنان فرصت سرمایه‌گذاری در ملک وجود دارد.»

وی با اشاره به اینکه برج‌سازی در جزیره کیش رواج بسیار زیادی پیدا کرده است، عنوان کرد: «در سال‌های اخیر مهاجرت به جزیره کیش افزایش داشته و همین موجب رونق ساخت‌وساز ملک در این جزیره شده است. به همین دلیل این روزها کیش شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن دارد.»

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد برای خرید آپارتمان 80 تا 100 متری در برج‌های معروف و برند مانند برج صدف یا برج داموند با سرمایه‌ای در حدود 8 تا 15 میلیارد امکان‌پذیر است و برج‌هایی که در مناطق متوسط جزیره کیش قرار دارند با سرمایه حداقل 3 میلیارد و 500 میلیون تومان امکان سرمایه‌گذاری وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار