معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی:

رسالت‌ مطلوب خروجی‌ کار تشکیلاتی، زمانی است که به مشارکت اجتماعی در دانش‌آموزان ختم بشود

پاکدشت(پانا)- معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در نشست هم‌اندیشی مسئولین سازمان‌ دانش‌آموزی گفت، رسالت‌ مطلوب خروجی‌ کار تشکیلاتی، زمانی است که به مشارکت اجتماعی در دانش‌آموزان ختم بشود.

کد مطلب: ۱۳۳۳۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رسالت‌ مطلوب خروجی‌ کار تشکیلاتی، زمانی است که به مشارکت اجتماعی در دانش‌آموزان ختم بشود

به میزبانی شهرستان پاکدشت، نشست هم‌اندیشی مسئولین سازمان‌ دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد. در این نشست رحمت رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی و محمدکاظم ماشی مدیر جذب و سازماندهی، محمد باجلان رییس مرکز فضای مجازی سازمان دانش‌‌‌آموزی، حضور یافتند.

رحمت رضایی، معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی از فعالیت‌های این سازمان و پیشینه این نهاد ارزشمند گفت: بالاترین شأن و فضیلت زندگی من نه در صدارت و مدیریت، بلکه در مربی‌گری در سازمان دانش‌آموزی بوده است.

وی ادامه داد: این سازمان همیشه درگیر فراز و نشیب‌هایی بوده و موجود است، نباید با این وجود فراز و نشیب‌ها میدان را خالی کرد، باید کار خود و رسالتی که دارید را دنبال کنید و حواشی شما را درگیر نکند.

رضایی وظایف زیرگروه‌های تشکل پیشتازان را یک‌به‌یک شرح داد و در رابطه با زیرگروه جهادی تشکل فرزانگان خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های خروجی‌ کار تشکیلاتی، زمانی است که به مشارکت اجتماعی ختم بشود؛ بعد از آموزش دیدن، دانش‌آموز باید بتواند در حوادث به جامعه و گروه‌های امدادی کمک کند و فلسفه گروه‌های جهادی همین است.

وی ضمن پاسخ دادن به سوالات، انتقادات و پیشنهادات دیگر مسئولان، توصیه‌هایی را در رابطه با اجرای مراسمات، اجرای طرح یاوران انقلاب و کنگره ۳۱۳ عنوان کرد که موردتوجه حاضرین قرار گرفت.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، سخنان خود را اینگونه به پایان برد: سازمان دانش‌آموزی، یکی از بهترین بسترهای تربیتی است و می‌توان از ظرفیت‌های این سازمان برای جذب دانش‌آموزان استفاده کرد، اگر کاری به صورت تشکیلات جلو رفت و دانش‌آموزان را در قالب گروه و تیم قرار دادیم، می‌توانیم کار فرهنگی بکنیم.

در ادامه این نشست، محمد باجلان رییس مرکز فضای مجازی سازمان دانش‌‌‌آموزی، در این جلسه ارتقاء سواد رسانه‌ای مربیان و خانواده‌ها عنوان کرد: با آموزش و ارتقاء توانمندی تمامی مربیان تشکیلاتی، دانش‌آموز نیز می‌تواند خود را از خطرات و آسیب‌های فضای مجازی مصون بدارد.

دانش‌آموز خبرنگار: سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار