مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان:

تربیت اجتماعی دانش‌آموزان، رسالت سازمان دانش‌آموزی است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت مهم‌ترین رسالت سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اجتماعی دانش‌آموزان، رسالت سازمان دانش‌آموزی است

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان وبلوچستان در گردهمایی رؤسای ادارات دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان گفت: زمینه سازی برای بسط مشارکت فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف نظام، انقلاب و کشور یکی از اهداف مهم سازمان دانش آموزی است.

وی افزود: سازمان دانش آموزی بر انجام فعالیت‌ها به شیوه کار گروهی، پویا و فعال در سطح مدارس تاکید دارد.

حسین کیخا در ادامه به تشریح برنامه های سازمان دانش آموزی استان پرداخت و گفت: طرح ۳۱۳ به عنوان یکی از طرح های مهم سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جاری، با شناخت مفاخر و مشاهیر هر منطقه باعث ترویج حس خودباوری و امیدآفرینی در بین نوجوانان و جوانان خواهد شد.

وی افزود: طرح راهیان پیشرفت نیز که یکی از دیگر از طرح های سازمان دانش آموزی است در راستای منویات مقام معظم رهبری، با هدف شناخت دانش آموزان از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حال برگزاری است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان در ادامه تصریح کرد: جذب دانش آموزان پیشتاز در مدارس باعث ایجاد ظرفیت های بی‌نظیر از جمله انجام کارهای گروهی و حس مشارکت پذیری در بین آینده سازان ایران اسلامی خواهد شد که سازمان دانش آموزی در این امر نقش بسزایی ایجاد کرده است.

وی اجرای مانور یاوران انقلاب را یکی دیگر از برنامه های این سازمان خواند و افزود: مانور یاوران انقلاب در بهمن ماه در تمامی مناطق و شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: امیرمهدی میری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار