شاخص بورس از نیمه ارتفاع ۱.۵ میلیون واحد عبور کرد

تهران (پانا) - شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۵هزار واحدی روبرو شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شاخص بورس از نیمه ارتفاع ۱.۵ میلیون واحد عبور کرد

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 12میلیارد و 728میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 7هزار و 98میلیارد تومان در بیش از 599هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 25هزار و 563واحدی در ارتفاع یک میلیون و 563هزار و 566واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذری گروه توسعه ملی، بانک صادرات ایران و بانک پارسیان افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 6میلیارد و 116میلیون ورقه به ارزش 5هزار و 869میلیارد تومان در 327هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 229واحد رشد کرد و در ارتفاع 19 هزار و 768واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای سنگ آهن گهر زمین و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون و کشت و دامداری فکا بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار