فرمانده سپاه قم:

دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و فرهنگ شهادت است

قم(پانا)- فرمانده سپاه قم گفت دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و شایعه پراکنی در جامعه است تا بین جوانان و نوجوانان و فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بیندازد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و فرهنگ شهادت است

سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) امروز در هشتمین یادواره سفیران عشق در مجتمع آموزشی بشری قم اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده و جاوید بماند.
وی با اشاره به دسیسه های دشمنان گفت: دشمنان امروز در صدد سیاه نمایی و شایعه پراکنی هستند تا بین نسل جوان و شهیدان عزیزمان فاصله ایجاد شده و منجر به تفرقه شود که البته با هشیاری جوانان عزیز کشورمان این آرزو را به گور خواهند برد.
فرمانده سپاه قم ادامه داد: به حول و قوه الهی زمینه های ظهور فراهم شده و این اتفاق مهم، محقق خواهد شد؛ تحقق ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بستگی به همت همگانی و تلاش جمعی دارد که امت اسلام باید تلاش را مضاعف کند تا ظهور ان شاالله سریعتر تحقق یابد.
موحد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد دو قوم یهود و نصاری گفت: از ابتدای بعثت و بعد از آن و سایر ائمه تا به امروز دشمنان تلاش کردند تا مساله مهدویت و ظهور را کمرنگ نمایند اما به کوری چشم دشمنان اسلام، این امت، امت آخرالزمانی است که در حال زمینه سازی شرایط ظهور است.
موحد اضافه کرد: ایران بزرگ اسلامی در حال حاضر در تولید علم و نانوفناوری رتبه پانزدهم را داراست و در صنعت فضا نیز در رتبه پنجم جهانی قرار دارد اما دشمن تلاش می‌کند تا به جوانان القا کنند که ایران و ایرانی از قافله توسعه و پیشرفت عقب مانده است.
وی خطاب به دختران دانش آموز با بیان اینکه شما دختران، آینده سازان ایران بزرگ اسلامی هستید، گفت: چشم رهبری عزیزمان به جوانان آینده ساز ایران اسلامی روشن است که ان شاالله شما جوانان باید بهترین زمینه ها را جهت تحقق آرمانهای نظام، اسلام و شهدای عزیز والامقام فراهم آورید.
وی با گرامیداشت یاد شهدا بخصوص شهدای اخیر دفاع از امنیت، عنوان کرد: راه سردار عزیز دلها حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و همه شما عزیزان به عنوان فرزندان حاج قاسم شهید باید برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش های مضاعف داشته باشید.
موحد ادامه داد: برای عاقبت بخیری باید به توصیه های بزرگان گوش فرا دهید همانطور سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرمودند احترام به پدر و مادر و نماز اول وقت را فراموش نکنید.
وی تاکید کرد: امروز با تلاش علمی می توان که جامعه را به رشد و شکوفایی رساند و فرهنگ پژوهش می‌تواند زمینه های تحقق عملیاتی ارتقای همه جانبه را فراهم آورد و شما دانش آموزان باید با تحصیل عمیق و درس خواندن مداوم زمینه های بهتر شدن شرایط توسعه کشور را فراهم آورید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار