تهیه و توزیع 6 هزار و 400 بسته یلدایی با مشارکت خیرین و بسیجیان شیراز

شیراز (پانا) - فرمانده سپاه بقیه الله شیراز، با اشاره به سنت صله رحم در شب یلدا، طولانی ترین شب سال، به عنوان یکی از سنت‌های حسنه‌ای که از قدیم الایام توسط ملت ایران اسلامی تاکنون وجود داشته است، شاد کردن دل مردم و مومنین را یکی از سفارشات خداوند متعال و ائمه اطهار علیه السلام بیان کرد و گفت در راستای کمک‌های مومنانه، امسال هم، همچون سال‌های گذشته شب یلدا مورد توجه سپاه بقیه الله قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تهیه و توزیع 6 هزار و 400 بسته یلدایی با مشارکت خیرین و بسیجیان شیراز

سرهنگ مجید علی پور، اظهار کرد: امسال تقارن شب یلدا با ایام فاطمیه و همچنین مصادف با فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید سلیمانی ست، بنابراین یلدای امسال متفاوت تر از سالهای گذشته تحت عنوان یلدای فاطمی، سلیمانی ها با اهمیت تر از سال‌های گذشته توسط سپاه بقیه الله برگزار می شود.

وی افزود: در شب یلدای فاطمی، سلیمانی‌ها ۶۴۰۰ بسته یلدایی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان شامل اقلامی چون میوه (پرتقال وسیب)، آجیل مرغوب و تنقلات که توسط سپاه بقیه الله تهیه شده به همراه ارزاقی که با مشارکت خیرین تدارک دیده شده به عنوان کمک مومنانه در شب یلدا در میان خانواده های کمتر برخوردار شهر شیراز توزیع می شود.

وی ضمن تشکر از خیرین محترم، انفاق در راه خدا را بهترین سنتی دانست که توسط خیرین محترم در راستای کمک های مومنانه در طی سالیان رقم خورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار