پایان استقرار کاروان سلامت دهان و دندان در ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک (پانا) - کاروان سلامت خدمات دهان و دندان، پس از پایان سه هفته فعالیت جهادی از محل آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نقل مکان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان استقرار کاروان سلامت دهان و دندان در ناحیه یک بهارستان

استقرار کاروان سلامت خدمات دهان و دندان با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان، اداره سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و گروه خیریه نورآوران سلامت در حیاط اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، انجام گرفت.

رقیه بخشی، کارشناس سلامت ناحیه یک بهارستان در خصوص اهمیت برنامه‌ریزی جهت حضور کاروان‌های سلامت، گفت: با توجه به پرهزینه بودن خدمات دندانپزشکی بخصوص برای اقشار کم برخوردار، این برنامه با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش‌آموزان نیازمندی که از مشکلات دهان و دندان رنج می‌برند، برگزار شد.

وی افزود: این تیم به مدت سه هفته در این ناحیه استقرار داشت و در طی این مدت 150 دانش‌آموز از خدمات این واحد استفاده کردند.

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نیز با حضور در محل استقرار این کاروان، ضمن اشاره به نقش مهم سلامت دهان و دندان در حفظ سلامت دانش‌آموزان از زحمات مسئولین، دست اندرکاران و تیم دندانپزشکی که در جهت رفع محرومیت در مناطق کم‌برخوردار به دانش‌آموزان خدمت کردند، تقدیر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است کاروان سلامت خدمات دهان و دندان پس از پایان سه هفته فعالیت جهادی از محل آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نقل مکان کرد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار