فرماندار کلات:

مجموعه فرمانداری با توجه به وظایف حاکمیتی خود پیگیر سلامت و نشاط جامعه هستند

کلات (پانا) - فرماندار کلات گفت اولویت نخست در سطح شهرستان کلات، توسعه ورزش همگانی، بازی‌های بومی و شناسایی و حمایت از ورزش قهرمانی است و با این اوصاف مجموعه فرمانداری با توجه به وظایف خود پیگیر سلامت و نشاط جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه فرمانداری با توجه به وظایف حاکمیتی خود پیگیر سلامت و نشاط جامعه هستند

نماینده عالی دولت به ورزش قهرمانی و همگانی و هیئت های ورزشی، ورزش بانوان، تقویت ساختار سازمانی و هیات های ورزشی اداره ورزش و جوانان که بیشترین ارتباط با ماموریت های محوله و جمعیت شهرستان کلات دارد اشاره کرد.

سعید ابراهیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلات گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در طول مدت حضور وی در کلات ارائه کرد.

وی همچنین در دیدار با فرماندار کلات به بیان مشکلات و کمبود‌هایی که در شهرستان کلات در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد پرداخت.

جواد حیدری، مشاور امور ورزش و جوانان فرماندار نیز گزارشی از پیگیری های انجام شده در حوزه ورزش و جوانان ارائه کرد و گفت: طی دیدار با محمد ابراهیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان کلات مسائل دیگری مانند پیگیری تامین اعتبار و بودجه برای کمک به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و وررش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، مسابقات ورزشی متناسب با مناسبت های پیش رو، تشکیل ستاد ساماندهی جوانان در فرمانداری با ریاست فرماندار و دبیری اداره ورزش و جوانان، تشکیل شورای ورزش شهرستان کلات به ریاست فرماندار، برگزاری جلسات محله محور با حضور مردم، ورزشکاران و مسئولین را برنامه ریزی کردیم که در سه ماهه پایان سال برگزار خواهد شد.

علی صلاحی در پایان قول مساعد برای تحقق اهداف ورزشی در این شهرستان داد و گفت: مجموعه فرمانداری به عنوان حامی و پشتیبان ورزش از طرح ها و پیشنهادات اداره ورزش استقبال می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار