تشریح برنامه‌های هفته سوادآموزی در استان فارس

شیراز (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس، برنامه‌های هفته سوادآموزی در استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های هفته سوادآموزی در استان فارس

مجید احمدی با تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت نهضت سوادآموزی، به چهل و سومین سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی اشاره و اظهار کرد: در ۷ دی ماه ۱۳۵۸ سازمان نهضت سوادآموزی با فرمان حضرت امام خمینی (ره)، تشکیل شد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: پس از گذشت 43 سال از تاسیس این نهاد انقلابی، کار سوادآموزی و ارتقای آگاهی افراد بیسواد همچنان در دستور کار ادارات قرار دارد.

احمدی گفت: این سازمان تا ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته نهضت سوادآموزی پرداخت و افزود: گلباران قبور شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ علیه السلام در اول دی ماه، حضور کارشناس مسئولان سوادآموزی نواحی چهارگانه شیراز در نمازجمعه، تجلیل از پیشکسوتان و معاونین پیشین سوادآموزی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، و .. ، از جمله برنامه های ویژه گرامیداشت هفته نهضت سوادآموزی در سطح استان خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع شعار سال، انعکاس دستاوردهای نهضت سوادآموزی، حضور در رسانه ملی و تشریح فعالیت ها، تشریح دستاوردها از طریق تریبون نمازجمعه و ... از دیگر برنامه‌ها در نهضت سوادآموزی استان در گرامیداشت چهل و سومین سالروز سازمان نهضت سوادآموزی است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته عملکرد استان فارس در خصوص طرح‌ها و دوره‌ها، اغلب بیش از 100 درصد بوده است که این موضوع نتیجه تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی‌های دقیق در سطح استان بوده است.

احمدی ادامه داد: ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات آموزشی، آموزش دهندگان از طریق برگزاری دوره‌های توجیهی همواره در دستور کار این معاونت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار