مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان:

سازمان دانش‌آموزی مکمل فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش است

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت سازمان دانش‌آموزی، مکمل فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش بوده و با همدلی و همکاری در برنامه‌های مختلف به دستگاه تعلیم و تربیت کمک می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی مکمل فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش است

مدیر و معاونان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با حضور در سازمان دانش‌آموزی استان زنجان ضمن قدردانی از مشارکت سازمان در مشارکت در برنامه‌های آموزش و پرورش از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این سازمان قرار گرفتند.

علی طاهری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در این دیدار گفت: سازمان دانش‌آموزی، مکمل فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی و آموزشی آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه بسیاری از دغدغه‌ها با همکاری، هم‌افزایی و همکاری سازمان و آموزش و پرورش قابل حل است، اظهار کرد: اگر ما به‌عنون نهادهای تعلیم و تربیت با یکدیگر هم‌افزایی نداشته باشیم از دستگاه‌های دیگر نمی‌توان انتظاری داشت.

طاهری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجموعه همکاران سازمان دانش‌آموزی استان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در انجام فعالیت‌ها همکاری تنگاتنگ با سازمان دانش‌آموزی دارد و فعالیت‌های سازمان نقش بسیار مهمی در تربیت اجتماعی نسل آینده دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه این ناحیه عملکرد مطلوبی در شاخص‌های مختلف دارد، گفت: رقابت مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان با یکدیگر خیلی خوب است اما در عرصع تعلیم و تربیت با استان‌های همجوار باید بتوانیم رقابت کنیم.

وی با اعلام آمادگی نسبت به اجرای برنامه‌های سازمان در تمام مدارس این ناحیه ابراز کرد: امروز به مهارت‌آموزی نیاز داریم تا دانش‌آموزان بتوانند مهارت‌های زندگی اجتماعی را بیاموزند و معلمان و مربیان در این زمینه نقش مهمی دارند.

طاهری با بیان اینکه خلوص نیت در انجام کارها منجر به موفقیت می‌شود، بیان کرد: با همراهی و همدلی در راستای انجام وظایف، اتفاقات خوبی می‌افتد.

هدف سازمان دانش‌آموزی، آموزش مهارت‌های اجتماعی و تشکیلاتی است

راویه قاسمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان نیز با اشاره به تاریخچه تشکیل سازمان گفت: سازمان دانش‌آموزی با هدف آموزش مهارت‌های اجتماعی و تشکیلاتی به دانش‌آموزان تاسیس شده است.

قاسمی در خصوص فعالیت‌های اختصاصی سازمان خاطرنشان کرد: هیات دانش‌آموزی، تاسیس مرکز نیکوکاری برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، مانور زلزله، جشن نیکوکاری و همایش یاوران انقلاب از جمله برنامه‌های اختصاصی سازمان است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان افزود: این سازمان، همکاری مشترک با سایر دستگاه‌ها از جمله پلیس راهور، اداره کل مدیریت بحران، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش‌نشانی و... دارد.

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری پانا به‌عنوان تنها خبرگزاری آموزشی کشور گفت: پانا تنها خبرگزاری در سطح کشور است که هم دانش‌آموزان را آموزش می‌دهد و هم به تولیدات دانش‌آموزان اعتماد کرده و در صفحه رسمی خود منتشر می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار