در کدام نقاط تهران پروژه‌های ساختمانی اجرایی می‌شود؟

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران درخصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه 19 و پروژه‌های ساختمانی که درشهرداری دنبال می‌شود، توضیح داد .

کد مطلب: ۱۳۳۱۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
در کدام نقاط تهران پروژه‌های ساختمانی اجرایی می‌شود؟

علیرضا جاوید درگفت و گو با پانا درخصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه 19 تهران گفت : ناحیه 3 منطقه 19 شهر تهران درگیر ساخت و سازهای غیرمجاز انبوده بودند که به دلیل ماموریت های پلیس در حوزه های دیگر عده ای از این فرصت سو استفاده کردند و فعالیت های خود را افزایش دادند که شرکت شهربان حریم‌بان و یگان حفاظت با بخشی از این ساخت و سازها برخورد کردند و بخشی را هم در دست اقدام دارند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های قرار گاه مسکن گفت : تولید 180 هزار مسکن در قالب طرح کلی دولت در دستور کار مدیریت شهری است ، این بارگذاری ها منطبق بر راهبردهای طرح جامع و تفصیلی است به این صورت که در آن نقاطی که در طرح جامع و تفصیلی قابلیت بارگذاری مناسب دیده شده، این ساخت و سازها نیز به آن نقاط سوق داده شده است .

جاوید اضافه کرد: به طور مثال در پادگان‌ها که فضای باز مناسب دارند در حال پیگیری برای توافقات 70 به 30 هستند یعنی حدود 65تا70 درصد زمین برای سرانه‌های خدماتی شهر را شهرداری به رایگان آزاد می‌کند و این یک اتفاق بزرگی است. مانند پادگان جنگ‌افزار سازی در منطقه 13 که 65 درصد زمین آن برای پارک و سرانه‌های شهری آزاد شد، در 35 درصد زمین، بارگذاری مسکونی صورت گرفت. در نتیجه مجموعه این اقدامات با لحاظ سرانه‌های شهری صورت می‌گیرد و مناسب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار