در اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار انجام شد:

نشست گفتمانی با موضوع «بررسی نحوه جبران افت تحصیلی ناشی از آموزش غیر حضوری در دوران کرونا»

شهریار(پانا) - بررسی وضعیت و ارائه راهکار برای افت تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونا موضوع نشست گفتمانی پژوهشگران شهریاری در اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار بود.

کد مطلب: ۱۳۳۱۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست گفتمانی با موضوع «بررسی نحوه جبران افت تحصیلی ناشی از آموزش غیر حضوری در دوران کرونا»

به همت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش شهریار و با همکاری گروه‌های آموزش ابتدایی و متوسطه، جلسه ای برای بررسی نحوه جبران افت تحصیلی دانش آموزان برگزار شد.

در این جلسه محسن نوروزی، مدیر آموزش و پرورش شهریار به فرصت سوزی‌هایی که در دوران کرونا و پساکرونا باعث افت تحصیلی اکثریت دانش آموزان شد اشاره کرد و بر ضرورت تقویت و تثبیت یادگیری دانش آموزان از طریق آموزش ترکیبی پرداخته و اظهار کرد: ارتقاء سواد رایانه‌ای و اینترنتی همکاران و مهارت های تولید محتوا توسط آنها، انعطاف در بودجه بندی دروس و توجه معلمان به پیشرفت یادگیری دانش آموزان از طریق اولویت بندی در برنامه درسی هفتگی، برگزاری کارگاه های آموزشی برای معلمان جدیدالاستخدام و مدیران جدیدالانتصاب، به عنوان راهکارهایی در جهت بهبود عملکرد آموزشی و تربیتی دانش آموزان است.

در پایان این نشست گفتمانی، معاون پژوهش با کارشناسان و سرگروه‌های آموزشی به بحث و تبادل نظر و ارائه دیدگاه‌های خود پیرامون موضوع پرداخته، پیشنهادهایی در خصوص ریشه یابی و راهکارهای جبران عقب ماندگی دانش آموزان مطرح کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس یاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار