امام جمعه رودهن در مراسم‌تجلیل از پژوهشگران در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن :

مسیر استقلال و اقتدار یک‌ کشور از طریق پژوهش و توسعه هموار می‌شود

رودهن (پانا) - امام‌جمعه رودهن اعلام کرد مسیر استقلال، سرافرازی و اقتدار و پیشرفت همه‌جانبه یک‌کشور تنها از طریق پژوهش و توسعه و ترویج آن بخصوص در میان نوجوانان و جوانان هموار و میسر می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۱۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مسیر استقلال و اقتدار یک‌ کشور از طریق پژوهش و توسعه هموار می‌شود

از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن باحضور امام جمعه و دیگر مسئولان تجلیل شد. این جلسه به مناسبت هفته پژوهش با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه رودهن، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، آقاجان احمدی رئیس اداره صمت شهرستان دماوند، فریبا دوکانه‌ای‌فرد رئیس، معاونین و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه رودهن در این جلسه بیان کرد: پژوهش و تحقیق در رشد و پیشرفت جوامع تاثیر بی‌بدیلی دارد و اینکه ما می‌بینیم در قرآن کریم به قلم قسم یاد شده، بخاطر تاثیری است که در عرصه‌های مختلف زندگی بشر به ویژه در عرصه اخلاق و تربیت دارد، پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های مختلف کشور ما، چه در عرصه‌های علمی و فناوری و چه در عرصه های درمانی و نظامی و دیگر عرصه‌ها حاصل شده در نتیجه زحمات پژوهشگران نخبه و فرهیخته این مرز و بوم است.

وی افزود: یکی از مولفه‌های مهم قدرت و اقتدار در هر کشوری تولید علم است و تولید علم هم مبتنی بر پژوهش و تحقیق است و پژوهش یکی از عوامل استقلال هر کشور به حساب می‌آید و به همین جهت است که فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه و پیشرفت جوامع بشری محسوب می شود.

حسینی در توضیحات بیشتر مطرح کرد: اگر ما بخواهیم مسیر پیشرفت کشورمان تدوام یابد لازم است فعالیت‌های پژوهشی گسترش یابد چه بسا که مقام معظم رهبری بر ضرورت امر تحقیق و پژوهش تاکید فراوانی داشته و دارند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار