معاون حقوقی وامورمجلس وزیرآموزش وپرورش

خدمتگزاری دقیق و بی‌منت مهم ترین وظیفه مسئولین است

تهران (پانا) - معاون حقوقی وامورمجلس وزیرآموزش وپرورش گفت مردم خراسان جنوبی باحضورگرم واثربخش درمراسم استقبال از رئیس جمهور مردمی و انقلابی،در مسیر اقتدارآفرینی برای انقلاب اسلامی تاریخ‌ساز شدند که این مهم مبین اعتماد و امید به این نظام مقدس است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمتگزاری دقیق و بی‌منت مهم ترین وظیفه مسئولین است

قاسم احمدی لاشکی، ظهر امروز در نشست شورای اداری آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: حضور در محضر معلمان بهارستان علم و ادب افتخار بزرگی است و باعث شد که با بسیای از علمای برجسته، شخصیت‌های علمی که آوزاره جهانی دارند، ادبای فرهیخته و فرماندهان گرانقدر شهید استان بیش از پیش آشنا شوم.

وی، با بیان این که آغاز دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور از خراسان جنوبی بود، ضمن تشکر از حضور گرم مردم انقلابی و ولایتمدار استان در آیین استقبال از رئیس جمهور، اضافه کرد: حضور با شور و شعور مردم انقلابی و ولایتمدار استان مهر ابطالی بر تلاش دشمنان و مزدوران ایشان برای به آشوب کشیدن ایران اسلامی زد و ثابت کرد دلارهای سبز آمریکایی و سعودی نمی تواند مقاومت مقدس این ملت را درهم بشکند.

معاون وزیر آموزش و پرورش حذف ایران از کمیسیون مقام زن را تلاش مذبوحانه آمریکا و ایادی مزدورش برای سرپوش گذاشتن به شکست های پی در پی در فتنه انگیزی، آشوب آفرینی و ناتوانی در برابر قدرت اسلام و انقلاب دانست و عنوان کرد: پیام این حضور ارزشمند به مسئولان و خامین نظام تعلیم و تربیت، ادای تکلیف و خدمتگزاری دقیق و بی‌منت است.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش با بیان این که به عنوان مسئول در دستگاه بزرگ و حاکمیتی تعلیم و تربیت در مقابل ملت شریف ایران به ویژه جامعه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای شریف بدهکاریم ، تأکید کرد: این تکلیف خطیر و رسالت حساس مار ا موظف می‌کند در مقابل سوالات، مشکلات و مطالبات به حق این قشر مومن، انقلابی و ولایتمدار پاسخگو باشیم.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در دور دوم سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی، تقویت جایگاه معلم در جامعه را وظیفه همگانی دانست و یاد آور شد: اگر خدمتی در بهبود معیشت، ترمیم حقوق و بیمه ارائه می شود همه و همه به خاطر تکریم مقام معلم و هنر معلمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار