آغاز ‌فعالیت شورای وحدت برای انتخابات ۱۴۰۲

تهران (پانا) - سخنگوی شورای وحدت از آغاز گام دوم فعالیت این تشکل اصولگرایی برای انتخابات سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ‌فعالیت شورای وحدت برای انتخابات ۱۴۰۲

‌منوچهر متکی ‌با اشاره به گام دوم فعالیت این جریان سیاسی افزود: فعالیت شورای وحدت در کشور در دو سال گذشته دو مرحله و حوزه تعریف شده بود که مرحله نخست آن به انتخابات ۱۴۰۰ اختصاص داشت و توانستیم انسجامی در تهران و استانها به وجود بیاوریم. این شورا در شناسایی و معرفی آقای رییسی برای انتخابات ۱۴۰۰ پیشتاز بود و توانست و موفق عمل کند و در این دو سال نیز با حدود ۴۰ حزب و ۴۰ قشر همکاری و هماهنگی داشته‌ است.

متکی درباره سازوکار انتخاب نامزدها برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: شورای وحدت نسبت به گزینه‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام می‌کند. اعلام رسمی این نامزدها در چارچوب قانون و وقتی وزارت کشور اجازه دهد، انجام می‌شود.

رئیس هیات اجرای شورای وحدت ادامه داد: این شورا از نظر محافل داخلی این شناسایی را آغاز کرده است و اواخر امسال ارزیابی‌ها به پایان می‌رسد و از سال آینده گزینه‌ها معرفی می‌شوند. درباره انتخابات خبرگان با گروه‌های مرجعی که در حوزه روحانیت نقش‌آفرین هستند، همگام می‌شویم و ائتلاف می‌کنیم.در انتخابات مجلس هم این آمادگی را داریم با مجموعه‌های ارزشی دیگر برای رسیدن به نظرها و تصمیم‌های مشترک گفت‌وگو کنیم.

وی افزود: پس از شهرها به مرکز استان می‌رسیم که در اینجا ساختار متفاوت می‌شود و عالی ترین آن پارلمان استان متشکل از دبیران احزاب ملی و دبیران احزاب استانی در آن استان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار