برپایی میز خدمت استانداری در مصلی نماز جمعه بوشهر

بوشهر(پانا) - میز خدمت با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران حوزه عمرانی در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی میز خدمت استانداری در مصلی نماز جمعه بوشهر

میز خدمت با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر و مدیران کل حوزه عمرانی استانداری در مصلی نماز جمعه بوشهر، برپا شد و ۵۶ نفر از مردم استان بوشهر بصورت مستقیم و چهره به چهره با مدیران استان دیدار کردند.

شهروندان بوشهری در این دیدار چهره به چهره، مسائل و مشکلات و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های شهری و روستایی و فنی و مدیریت بحران، مطرح کردند و معاون استاندار و مدیران کل مرتبط نیز به موارد مطروحه پاسخ دادند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر در حاشیه این ملاقات عمومی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: مردم استان بوشهر، شایسته بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات در عرصه‌های مختلف هستند و مدیران موظف به تکریم مردم و ارائه خدمات مستمر و بهینه هستند.

محمدهادی رستمیان افزود: استاندار بوشهر بر لزوم حضور در بین مردم تاکید دارد و مدیران باید ضمن دیدار با مردم و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنها، در حد توان و ظرفیت برای رفع خواسته‌های آنها اقدام کنند.

وی یادآور شد: دفاتر شهری و روستایی و فنی و مدیریت بحران استانداری بوشهر به صورت بی‌وقفه در راستای رضایت‌مندی جامعه هدف اهتمام می‌ورزند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه در شهرها و روستاهای استان، دغدغه‌های عامه مردم نیز به صورت ویژه شنیده و توجه لازم به آنها انجام شود.

در پایان، معاون عمرانی استاندار بوشهر و مدیران این حوزه در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه بوشهر شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار