مدیران مدارس برتر قم در «جشن عاطفه‌ها» تجلیل شدند

قم (پانا) - مدیران مدارس استان قم که بیشترین سهم در جذب مشارکت‌های مردمی در جشن عاطفه ها را داشتند، تقدیر شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۰۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس برتر قم در «جشن عاطفه‌ها» تجلیل شدند

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در همایش تجلیل از مدیران مدارس برتر استان قم در برگزاری جشن عاطفه‌ها که در سالن اجتماعات اداره کل کمیته امداد استان قم برگزار شد، با سپاس از همت معلمان در حمایت از دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: همراهی معلمان استان قم با نهاد کمیته امداد در جشن عاطفه‌ها و حامی‌یابی طرح اکرام ایتام و محسنین در این شرایط سخت اقتصادی نشانه حساسیت آنها به مسائل اجتماعی و مشکلات دانش آموزان نیازمند و خانواده هایشان است.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز با اشاره به آموزه های دینی و اهمیت نقش نقش معلمان در خلقت گفت: دو موضوع آثار بسیار عمیقی در عالم خلقت به جا می گذارند. یکی علم و علم آموزی و دیگری یتیم و یتیم نوازی.

وی مشارکت دو برابری مردم نیکوکار و خیّران استان در جشن عاطفه‌های امسال را حماسه‌ای فراموش نشدنی خواند و اظهار کرد: توجه به نیازهای تحصیلی و مشاوره ای دانش آموزان نباید به یک روز و یک هفته محدود شود و باید در طول سال شاهد پویایی و استمرار این گونه خدمت‌رسانی‌ها به دانش آموزان نیازمند باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم طرح پیشنهادی خود مبنی بر حمایت معنوی تحصیلی دانش آموزان نیازمند توسط معلمان را دریچه ای به سوی حمایت‌های نوین غیرمالی دانست و آثار و برکات فراوانی بر این امر برشمرد.

در این همایش از ۴۵ نفر از مدیران مدارس استان که بیشترین سهم در جذب مشارکت‌های مردمی در جشن عاطفه ها را داشتند با اهدای لوح سپاس و صنایع دستی نفیس قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار