مدیر دبستان دخترانه سما شیروان:

مادرها منبع اصلی عشق در خانواده هستند

شیروان (پانا) - مدیر دبستان دخترانه سما شیروان، مادرها را منبع اصلی عشق در خانواده برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مادرها منبع اصلی عشق در خانواده هستند

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش های عمومی و مهارتی سما شیروان، کلاس اولی های دبستان دخترانه سما به پاس آموختن دو واژه مقدس به نام مادر و ایران در جشن زیبا و باشکوه مادران ایران، شرکت کردند و یک روز به یادماندنی را همراه مادران خود سپری کردند.

در این جشن به یادماندنی، مدیر دبستان دخترانه سما شیروان، بر نقش اساسی مادر در تربیت دانش آموز تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین نقشی که یک مادر در تربیت کودک دارد، الگو بودن اوست. باید توجه داشت که کودک با فطرتی پاک و بی آلایش و ضمیری نورانی پا به جهان می گذارد و در سرپرستی، مهر و محبت عاطفه مادر و سرپرستی پدر رشد می کند.

در ادامه راضیه احمدزاده، خاطرنشان کرد: مادران به عنوان نور و چراغ خانه لقب می‌گیرند و همانند همای سعادت می‌توانند اعضای خانواده را در جهت رسیدن به کامروایی هدایت کنند. مادر، نقش‌های بزرگی در محیط خانواده بر عهده دارد و با فداکاری، خودش را قربانی نقش‌هایش کرده و عشق وجودی خود را نثار اعضای خانواده می‌کند. توجه و مهربانی‌اش را با ظرافتی خاص در جهت هدایت و تشویق اعضا در جهت رسیدن به اهداف خانواده به کار می‌گیرد.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشن، می‌توان به مراسم استقبال از مادران، اجرای قرائت قرآن، اجرای زیبای مسابقات ورزشی تمامی مادران، اجرای باشکوه سرود با ترسیم واژه مادر در سالن و اجرای مسابقه مادران و دختران اشاره داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار