استاد دانشگاه اهر:

زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است

اهر (پانا) - استاد دانشگاه اهر با بیان اینکه شهدا با خون خودشان انقلاب را بیمه کردند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه همگانی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۹۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است

محمد دهقان، در کارگاه چهار روزه سیری در جنگ ایران و عراق که با حضور ۲۰۰ نفر از مدیران، مدیر آموزگاران و معاونین پرورشی شهرستان اهر برگزار شد، با تاکید بر ارج نهادن به رشادت و فداکاری های شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا و ایثارگران با بصیرت و شناخت حقیقی خونشان را تقدیم ایران و انقلاب کردند.

وی افزود: بصیرت تنها راه تشخیص حق از باطل است و در صورت نداشتن آن انسان در تشخیص جبهه حق و باطل دچار گمراهی شده و ممکن است در صف دشمن قرار گیرد.

این رزمنده و آزاده دفاع مقدس ضمن قدردانی از برگزاری این دوره آموزشی گفت: باید سعی شود دانش آموزان را تا ورود به دانشگاه با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرد.

دهقان با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت افزود: اگر مدیران و معلمان در این حوزه فعالیت کنند راه شهدا در بین دانش آموزان بهتر تبیین شده و ادامه خواهد یافت.

در ادامه این جلسه کارشناس آموزش و فناوری آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز گفت: کارگاه آموزشی سیری در جنگ ایران و عراق برای اولین بار در سطح شهرستان با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و صیانت از خون شهدا برگزار شده است.

وی افزود: این دوره ۱۲ ساعته در چهار روز با استقبال گرم همکاران برگزار شد.

گفتنی است؛ در این دوره ۱۲ ساعته اسماعیل محمدی و علی ابراهیم پور از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس اهری از خاطرات و شرایط ۸ هشت سال دفاع مقدس به شرکت کنندگان تعریف کردند.

خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار