مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و آموزشی به صورت جهادی پیگیر کارهای بر زمین مانده باشند

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز اظهارکرد قرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی باید کارهای بر زمین مانده را به صورت جهادی پیگیری کند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و آموزشی به صورت جهادی پیگیر کارهای بر زمین مانده باشند

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: با حضور معاون وزیر و استاندار البرز اتفاقات مبارکی در حوزه گسترش و ساخت و ساز فضاهای آموزشی در استان صورت گرفته است.

وی تهیه لوازم‌التحریر، شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل، آموزش در مناطق محروم فاقد امکانات آموزشی خاص، تهیه و توزیع بسته های آموزشی تحصیلی و کنکور در مناطق محروم از جمله اقداماتی است که با مشارکت برخی از دستگاه ها و خیرین در حال انجام است.

حجرگشت یادآوری کرد: به همت معاون آموزش متوسطه با مشارکت خیرین و همکاری معلمان، کلاس‌های آمادگی کنکور در مناطق محروم البرز در حال اجراست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: نگهداری فضای آموزشی از مسائل مهمی است که نیاز است در این قرارگاه به آن پرداخته شود تا با همراهی دستگاه های عضو در این بخش مهم، شرایط مناسب فراهم شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری همه اعضای این قرارگاه عنوان کرد: گزارش های قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی استان باید امیدوارکننده باشد و نگاهی خاص و ویژه به مناطق کم‌برخوردار داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار