در جلسه دوم قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر منطقه ۵ تاکید شد:

استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود منطقه در قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب‌ برابر آموزشی

تهران (پانا) - در دومین جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، محسن مطلبی، استفاده از ظرفیت همکاران ‌توانمند و راغب برای آموزش به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های مردمی و جهادی را از راه های پیشبرد اهداف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود منطقه در قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب‌ برابر آموزشی

دومین جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با حضور محسن مطلبی؛ مدیرآموزش و پرورش منطقه5، محبوب شریعتی؛ معاون آموزش متوسطه، ابولقاسم زنگویی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، عباس استاد هاشم؛ معاون آموزش ابتدایی، شهین سیمیاری؛ کارشناس امور بانوان و جوانان و خانواده، جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئولان در سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.

محسن مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه5؛ در این جلسه به ظرفیت هایی که می توان در این خصوص ایجاد کرد اشاره و محور فعالیت های قرارگاه را ناظر بر محلات 2020 دانست که تاکنون 4 محله در منطقه 5 شناسایی و در همین راستا اقدامات اولیه انجام شده است.

وی افزود: در این طرح ابتدا باید نیازسنجی شود و تمام همکاران پیشنهادات خود را اعلام کنند تا بتوان راهکار مناسبی در جهت اهداف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی انتخاب کرد.

مطلبی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر محله ها؛ دانش آموزان و همکاران فرهنگی لازم التوجه هم باید شناسایی شوند و پیشنهاد شد یک مرکز خیریه نیز در این راستا تاسیس شود تا از طریق آن بتوان خدمات رسانی مطلوب به دانش آموزان بازمانده از تحصیل، دانش آموزان کم بضاعت و ساکن مناطق محروم و کم برخوردار کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، تشکیل کارگروه جهادی، ورزشی، مذهبی را دارای اهمیت بالا و یکی از راه های پیشبرد اهداف قرارگاه دانست و گفت: برای جذب افراد خیر که بتوانند در این حوزه وارد عمل شوند طرح های تبیینی و فراخوان ارائه شود.

مطلبی، استفاده از ظرفیت همکاران ‌توانمند و راغب برای آموزش به دانش آموزان مناطق کم برخوردار و همچنین بهره مندی از ظرفیت گروه‌های مردمی و جهادی را از اقدامات خیری منطقه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار