جشن تکلیف دختران دانش‌آموز فریدن

اصفهان (پانا) - جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر سوم ابتدایی شهرستان فریدن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف دختران دانش‌آموز فریدن

جشن تکلیف دانش آموزی و آغاز بندگی و عبادت دانش آموزان دختر سوم ابتدایی شهرستان فریدن به همت مرکز دارالقرآن سیدالشهداء شهرستان فریدن و با حضور سیاوشی امام جمعه شهر داران، محمد فصیحی مدیر آموزش و پرورش فریدن، مولیانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، علی وفادار معاونت پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از مسئولان شهرستان، همکاران اداری، آموزشی و اجرایی مدارس آموزش و پرورش و حضور 258 نفر از دانش آموزان دختر سوم ابتدایی شهرستان فریدن در محل سالن 17 شهریور داران برگزار شد.

محمد فصیحی مدیر آموزش و پرورش فریدن ضمن تبریک به دانش آموزان به خاطر ورود در حیطه تکلیف الهی و جشن تکلیف و تبریک میلاد حضرت زینب(س) از ویژگی صبر و حجاب، عالم و سخنوری ایشان برای دانش آموزان گفت و وظیفه متولیان آموزش و پرورش در حیطه جشن تکلیف دانش آموزان را آموزش صحیح نماز خواندن و برگزاری جشن تکلیف و یادآوری این روز مهم برای دانش آموزان عنوان کرد.

فصیحی در بخشی از صحبت های خود جشن تکلیف را ماموریت الهی دانست و خطاب به دانش آموزان گفت: خدای بزرگ به شما ماموریت می دهد، شما را مورد احترام خویش قرار می دهد و راز پیشرفت یک انسان به صورت شخصی و فردی را حفظ رابطه خود با خدا دانست.

همچنین علی وفادار، معاون پرورشی و تربیت بدنی در گفتگوی خبری با روابط عمومی آموزش و پرورش هدف از اجرای این مراسم را آمادگی دانش آموزان نومکلف دختر پایه سوم ابتدایی و تقویت ایمان و باورهای دینی، آشنایی با وظایف و فرائض دینی، شایستگی برقراری ارتباط با پروردگار متعال دانست.

در پایان برنامه های متنوع و شاد امروز که توسط مجری و مدرس تربیت کودک و نوجوان و روان شناس کودکان انجام شد ، دانش آموزان با حضور در نمازخانه مدرسه آیت الله کاشانی داران اولین نماز جماعت خود را با شور و شوق عجیب و پر از حس بزرگی و بزرگ شدن برگزار کردند.

دانش‌آموزان خبرنگاران: مبینا شکوهی، فاطمه بدیع الزمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار