رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی:

مانور زلزله بستری برای آموزش مواجهه واقعی دانش آموزان با بلایای طبیعی است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: دانش آموزان در این مانور با اصول اولیه اطفاء حریق، پناهگیری، کمک های اولیه و... آشنا شدند. مانور زلزله بستری برای آموزش مواجهه واقعی دانش آموزان با بلایای طبیعی است.

کد مطلب: ۱۳۲۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مانور زلزله بستری برای آموزش مواجهه واقعی دانش آموزان با بلایای طبیعی است

آیین نمادین استانی بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی صبح امروز هشتم آذر در دبیرستان دخترانه امام حسین(ع) ناحیه 5 مشهد برگزار شد.

مانور زلزله و ایمنی در استان خراسان رضوی با حضور قریب به 700 هزار دانش آموز دوره متوسطه در مدارس سراسر استان انجام شده است.

در این مراسم مسئولین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، سازمان دانش آموزی، فرمانداری، ستاد بحران، اورژانس، شهرداری، آتش نشانی، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و ریاست و مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه 5 حضور داشتند.

حجت رضا زاده رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مانور، آشنایی و آمادگی دانش آموزان با حوادث طبیعی و یادگیری و مواجهه مناسب با بلایای طبیعی مانند زلزله است.

وی افزود: دانش آموزان در این مانور با اصول اولیه اطفاء حریق، پناهگیری، کمک های اولیه و... آشنا شدند. در این مانور سعی شد تمامی امور توسط دانش آموز انجام شود تا یادگیری در میدان عمل به وقوع انجامد. مانور زلزله بستری برای آموزش مواجهه واقعی دانش آموزان با بلایای طبیعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار