مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

هویت آموزش‌و‌پرورش بر مبنای همکاری و تعاون است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت هویت آموزش‌و‌پرورش بر مبنای همکاری و تعاون است. لازم است با تلاش و روحیه جهادی دست در دست هم مشکلات موجود در آموزش و پرورش حل شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هویت آموزش‌و‌پرورش بر مبنای همکاری و تعاون است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای دبیران و هنرآموزان هنرستان استاد فرشچیان ناحیه ۲ اردبیل ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه همکاران در مدارس، با بیان اینکه امسال با تلاش های فراوان، تجهیزات هنرستانی در دو مرحله به ارزش تقریبی 50 میلیارد تومان به هنرستان های استان ارسال شده است، گفت: لازم است کارگروه ویژه ای برای ساماندهی رشته‌های هنرستان های استان تشکیل شود.

وی با اشاره به تاسیس هنرستان مشترک با جمهوری آذربایجان در شهرستان بیله سوار در قالب دیپلماسی علمی اظهار کرد: با تاسیس این هنرستان فرصت های مناسبی از قبیل تبادل علمی و مهارتی و استفاده از تکنولوژی و امکانات فرا ملی برای هنرآموزان فراهم خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: قرارداد ساخت 130 کلاس درس با خیرین مدرسه‌ساز بسته شده است تا بتوانیم کمبود شدیدی که در فضای آموزشی استان به خصوص در شهر اردبیل داریم را جبران نماییم.

صفری با اشاره به اینکه حدود 90 درصد همکاران مشمول رتبه بندی شده اند و در تلاشیم در آذر ماه احکام واقعی همکاران صادر شود، تصریح کرد: 1200 نیروی خدماتی در استان نیاز داریم که با پیگیری های وزارت در جهت رفع این موضوع هستیم.

وی در ادامه در خصوص موضوعات مختلفی همچون توسعه متوزان در مدارس استان، رفع کمبود کتب درسی دانش آموزان، استعدادیابی دانش آموزان در مدارس، احصاء لیست مشکلات و کمبودهای هنرستان ها و... به تفصیل سخن گفت.

کمال اطمینان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل نیز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، از پیگیری مشکلات هنرستان ها توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان و همچنین از زحمات و تلاش های عوامل و فرهنگیان شاغل در این هنرستان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در یک‌سال و نیم گذشته با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی در سه مرحله تجهیزات مختلفی به هنرستان‌های ناحیه ارسال شده است، اظهار کرد: با وجود ارسال تجهیزات به مدارس، هنوز هم کمبودهایی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکلات حل شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل افزود: در بحث توسعه متوزان، آموزش و پرورش ناحیه دو در سطح استان دارای رتبه برتر است، به طوری که 43 درصد دانش آموزان در رشته‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای ثبت نام کرده اند که سهم هنرستان استاد فرشچیان در این قضیه ستودنی است.

در ادامه تعدادی از همکاران فرهنگی هم به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات موجود در هنرستان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار