مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

اجرای طرح نهضت نصیب برابر آموزشی اولویت دارترین برنامه دولت در مناطق مرزی و محروم است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت ارتقای عدالت تربیتی ونصیب برابر آموزشی و همچنین مردمی‌سازی در نظام تعلیم و تربیت از برنامه‌های مهم و اولویت دار دولت در سطح آموزش و پرورش و مناطق مرزی است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نهضت نصیب برابر آموزشی اولویت دارترین برنامه دولت در مناطق مرزی و محروم است

جواد جنگی در جریان سفر به شهرستان شوط در جمع معلمان مدارس این منطقه افزود: توجه به دانش آموزان عشایری و روستایی و جلوگیری از ترک تحصیل و بازگرداندن بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش همواره در اولویت کاری مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش استان است.

وی بیان کرد: در این راستا از هیچ اقدامی نباید دریغ کرد و معلمان و فرهنگیان باید در شناسایی و بازگشت دانش آموزان به چرخه آموزش، تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی و معاون آموزش متوسطه استان در بخشی از این سفر یکروزه با حضور در هنرستان دخترانه سعادت وضعیت آموزشی و ساختمان این مدرسه را که جزو مدارس فرسوده محسوب می شود مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.

جنگی همچنین در مدارس هیات امنایی دخترانه متوسطه اول و دوم کوثر و مائده و هیات امنایی متوسطه دوم برادران شهید ابراهیمی با حضور در کلاس ها، در پرسش و پاسخ از دانش آموزان این مدارس روند تحصیلی دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار داده و در گفتگو با معلمان و کادر این مدارس، جوابگوی سؤالات فرهنگیان شد.

پیگیری مشکلات مدارس عشایری و شبانه روزی با بررسی کاستی ها و نیازهای موجود در تماس با کارشناسان این بخش نیز در این بازدیدها توسط مدیرکل انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار