تشکیل اولین جلسه عملیاتی شدن دستورالعمل طرح شهید عجمیان در یزد

یزد (پانا) - اولین جلسه عملیاتی شدن دستورالعمل طرح شهید سیدروح الله عجمیان، ذیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل اولین جلسه عملیاتی شدن دستورالعمل طرح شهید عجمیان در یزد

محمد کاظم رحیمی نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این جلسه با توجه به اهمیت اجرای طرح ها و فعالیت های جهادی گفت: اجرای این طرح به مثابه معامله با خداست و قطعا آثار مثبتی را در مدارس به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در اجرای این طرح نیازمند همراهی و همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف اعم از بسیج دانشجویی و دانش آموزی و فرهنگیان، اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزن و گروه های جهادی هستیم تا شاهد آثار و برکات آن باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد تاکید کرد: بعد از ثبت مدارس کم برخوردار در سامانه اتناب و تایید نیازهای مدارس هدایت و نظارت بر کارگروه های جهادی حاضر و فعال در منطقه باید با اطلاع رسانی و جذب نیروهای جهادی در همه حوزه ها اقدام لازم صورت گیرد.

همچنین رحیمی نژاد استفاده از نیروهایی که در نقش استاد کار در هنرستان ها کار می کنند و همچنین نیروهای فعال در بسیج و سپاه را در اجرایی شدن و موفقیت طرح خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار