اردوی راهیان پیشرفت در دانشگاه آزاد نایین

اصفهان (پانا) - اردوی علمی پژوهشی راهیان پیشرفت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین به جهت شناخت دانش‌آموزان و قرارگیری در محیط دانشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان پیشرفت در دانشگاه آزاد نایین

عباس قنبری مقدم، معاون آموزشی آموزش و پرورش نایین در اردوی علمی پژوهشی راهیان پیشرفت در دانشگاه آزاد واحد نائین، گفت: سه حیطه دانش، نگرش و مهارت در تراز آموزشی نهاد آموزش و پرورش دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: عصر پیش رو عصر مهارت‌ها است. جرقه یک ایده، زمانی دارای مسیری فوق‌العاده هموار است که با جذب دانش همراه باشد. اینده با مهارت همراه است و هر چه دانش به مهارت تبدیل شود، برگ برنده بیشتری در دستان آینده‌سازان کشور است.

قنبری مقدم به سه سطح یادگیری اشاره کرد و گفت: در حیطه‌های اولویت ما در آموزش، سه سطح یادگیری را دنبال می‌کنیم. سطح نخست، نمره ۲۰ گرفتن در مدرسه است. سطح دوم، دانش آموزان با فکر خود، باعث ایرادگیری از مباحث درسی می‌شوند و در این‌ میان ایده خلق می شود. دانش آموز در سطح سوم، خود تولید کننده علم است و پیشرفت اتفاق می افتد.

لازم به ذکر است از سری اردوهای علمی پژوهشی راهیان پیشرفت که به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان نایین برگزار می شود، مرحله دیگری از این اردو در دانشگاه آزاد واحد نایین با حضور دانش آموزان دبیرستان های متوسطه دوم پسرانه شهید مصطفی چمران و دخترانه شهید شمس الدین حسینی برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد‌مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار