معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در مدارس کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز اردوهای راهیان پیشرفت با مشارکت دانش‌آموزان در مدارس این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در مدارس کرمانشاه

احمد شایسته، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اردوهای راهیان پیشرفت، اظهار کرد: اردوهای راهیان پیشرفت به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان اول و دوم دبیرستان با مشاغل و صنایع مختلف در استان در حال اجرا است و تا پایان سال ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی ادامه داد: آموزش و پرورش در این راستا برنامه های متعددی را برای تبیین رشد و تعالی، توسعه و پیشرفت کشور برای نسل جدید برنامه ریزی کرده است، تا این افراد از نزدیک با این پیشرفت ها آشنا شوند.

وی ادامه داد: طی مکاتباتی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لیست کارخانه‌ها و صنایع استان که امکان بازدید دسته‌جمعی دانش‌آموزان را دارد، اخذ شده و با نواحی آموزش و پرورش هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته که دانش‌آموزان با اخذ رضایت‌نامه کتبی از اولیا در قالب اردوهای راهیان پیشرفت، از این اماکن بازدید خواهند کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره‌ای به اردوهای تربیتی بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی استان، گفت: تفاهم نامه‌ای در این راستا با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان منعقد شده تا دانش‌آموزان در قالب اردوهای تربیتی از تمامی اماکن تفریحی و گردشگری استان به صورت رایگان با راهنمایی افرادی از سوی میراث‌فرهنگی بازدیدی هدفمند داشته باشند.

وی تاکید کرد: اردوهای راهیان پیشرفت نقش بسزایی در نمایش و معرفی جلوه‌های پیشرفت و توسعه و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به دانش آموزان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار