برگزاری مراسم بزرگداشت و یادبود شهید امنیت در شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه( پانا) - مراسم بزرگداشت و یادبود شهادت آرمان علی‌وردی از شهدای امنیت، با حضور فرماندارشهرستان، امام جمعه، فرمانده ناحیه بسیج فیروزکوه، شهردار و مردم ولایت مدار و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد جامع شهر فیروزکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت و یادبود شهید امنیت در شهرستان فیروزکوه

حجت السلام و المسلمین هادی ابراهیمی معاون سیاسی سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان در مراسم بزرگداشت شهید آرمان علی‌وردی و شهدای امنیت در شهرستان فیروزکوه گفت: دشمنان ما قبل از انقلاب، ملت ایران را به دلیل ضعف‌هایی که داشت، آزار می‌داد، اما امروز درک کرده که اگر انقلاب اسلامی به همین صورت پیشرفت کند، نوع حکمرانی دموکراسی غرب را زیر سوال می‌برد.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها به عنوان افسران جنگ نرم و پیش‌قراولان باید با ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد مجازی خود و جامعه، اولین گام را در راه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن بردارند.

وی تاکید کرد: امروز فضای مجازی بی‌بند و بار، در اختیار دشمن است در حالی که در هیچ نقطه‌ای از دنیا، فضای مجازی تا این حد در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار ندارد و استکبار جهانی هم برای مردم کشور خود قوانینی در این زمینه دارد.

این مقام مسئول گفت: به جای اینکه منتظر باشیم دشمن به ما حمله کند و ما مقابله کنیم، باید اقدام کنیم و از دشمن سبقت بگیریم. باید به جای ورود اثرپذیر، ورودی اثرگذار در عرصه فضای مجازی داشته باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: علیرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار