فرمانده سپاه فیروزکوه:

بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند

فیروزکوه ( پانا)_ فرمانده سپاه فیروزکوه به مناسبت گرامیداشت هفته‌ بسیج گفت، بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند و بسیجی ماندن منوط به این است که دائم از خود مراقبت کنیم.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند

سرهنگ پاسدار محسن رحیمی، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در جمع بسیجیان ضمن تبریک این هفته، گفت: بسیج مهمترین و ماندگارترین یادگار حضرت امام خمینی( ره) در ابتدای انقلاب اسلامی است. در حقیقت رمز پیروزی بسیج خدمت به مردم است؛ بسیج پاره‌ تن مردم است و از کوچه پس کوچه‌های این شهرها و روستاها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد حضور پیدا می‌کند، اظهار کرد: امروز بعد از ۴۳ سال از تاسیس بسیج، بسیج همچنان می‌درخشد و در همه‌ عرصه‌ها حضور دارد و به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی کمک می‌کند؛ بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده سپاه فیروزکوه در پایان ضمن قدردانی از همه بسیجیان و اقشار بسیج با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای گفت: شما بسیجی شدید، مبارک است؛ اما مهم این است که بسیجی بمانید. ایستادگی در راه، مهم است. بسیجی ماندن منوط به این است که دائم از خود مراقبت کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار : علیرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار