15 درصد بیلبوردهای تبلیغاتی شهرستان بهارستان به شورای فرهنگ عمومی اختصاص یابد

خبرگزاری پانا:دبیر شورای فرهنگ عمومی بهارستان خواستار اختصاص 15 درصد بیلبوردهای تبلیغاتی این شهرستان به مباحث مربوط به شورای فرهنگ عمومی شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از مهر، شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی با محوریت بررسی معضلات و ارائه راهكارهای عملی فرهنگ عمومی و تشكیل كمیته فرهنگی با حضور كارشناسان فرهنگی (هر اداره یك نفر) در محل دفتر امام جمعه بخش بوستان برگزار شد.

در این جلسه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان اظهار داشت: باید 15 درصد از بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهرستان به مبحث شورای فرهنگ عمومی اختصاص یابد که انتظار می رود مسئولان مربوطه پیگیری های لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام قلی زاده افزود: برگزاری جلسات متعدد با شورای هیئات مذهبی شهرستان بهارستان و ائمه جماعات مساجد در خصوص استفاده از جوانان بعنوان هیئت امنای مساجد از جمله مصوبات شورای فرهنگ عمومی است که باید اجرایی شود.

وی در ادامه به برگزاری همایش دختران آفتاب اشاره و اضافه کرد: این همایش به مناسبت دهه كرامت و سالروز میلاد امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، خانواده های تحت پوشش كمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و بهزیستی و جمعی از مسئولان شهرستان بهارستان در فرهنگسرای قرآن و عترت شهر گلستان برگزار شد که طی آن از تعدادی از دختران فعال فرهنگی و نخبه قرآنی و علمی با اهدای لوح و جوایز تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار