لزوم همراهی دستگاه ها در اجرای ماموریت های اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در البرز

کرج (پانا) - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، از لزوم معرفی هر چه بیشتر ماموریت ها و وظایف اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بمنظور مقابله با خشونت های اجتماعی و همراهی و تعامل همه دستگاه ها در این زمینه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم همراهی دستگاه ها در اجرای ماموریت های اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در البرز

خیرالله ترخانی با اعلام این خبر در جلسه «کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی» استان گفت: در این کارگروه،شهرداری‌‌ ‌کرج و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولیان اصلی، موظف به احصا و ساماندهی تابلوهای تبلیغات شهری در استان شدند.

وی در رابطه با روند اجرای این طرح و فرایند رصد اقدامات در راستای سامان دهی تبلیغات سطح شهر و استان نیز افزود:کمیته تبلیغات استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مستقر خواهد بود در فعالیتی مستمر و پویا نحوه اجرایی شدن طرح ساماندهی تبلیغات شهری را بررسی و ارزیابی خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت موضوع رسیدگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان و ماموریتی که سازمان امور اجتماعی کشور در این زمینه به استانها محول کرده است خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها موظف به حمایت از اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی هستند بویژه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا می بایست با اتخاذ برنامه و رویکرد مناسب نسبت به بسط و گسترش آگاهی لازم در خصوص اورژانس اجتماعی 123 برای مقابله با خشونت با همکاری بهزیستی استان همراه باشند.

ترخانی در خصوص دیگر محورهای جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان نیز بیان کرد: گزارش دستگاه‌های دخیل در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از جمله اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری کرج، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات و بنیاد شهید استان، در این نشست تخصصی به بحث و بررسی اعضای کارگروه گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار