در بازدید مدیر سازمان دانش‌آموزی قم عنوان شد:

فعالیت‌ اعضای سازمان دانش‌آموزی در منطقه خلجستان قم تقویت می‌شود

قم (پانا) - تقویت فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی قم در منطقه خلجستان در بازدید مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم از این منطقه مورد تاکید قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۲۳۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌ اعضای سازمان دانش‌آموزی در منطقه خلجستان قم تقویت می‌شود

سید علیرضا دادمرزی، مدیر سازمان دانش آموزی استان قم صبح امروز به منظور بررسی فعالیت های این سازمان در منطقه خلجستان عازم این منطقه شد و در جلسه ای با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران واحدهای آموزشی این منطقه شرکت کرد.

در ابتدای این جلسه، مهدی محمدمیرزایی، مدیر آموزش و پرورش منطقه خلجستان توضیحاتی پیرامون برخی فعالیت ها از جمله برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس ارائه کرد.

دادمرزی نیز در سخنانی با معرفی فعالیت های سازمان دانش آموزی به عنوان نهاد غیردولتی که می‌تواند مکمل فعالیت های آموزشی مدارس محسوب شود، اظهار کرد: مجامع اعضا و مربیان، مجلس دانش آموزی، تشکیلات پیشتازان و خبرگزاری پانا به عنوان چهار رکن فعالیت های سازمان محسوب می شود.

وی ادامه داد: فعالیت ها در راستای هویت بخشی به دانش آموزان در عرصه های اجتماعی با استفاده از تجارب معلمان و مربیان صورت می گیرد و مکمل فعالیت های آموزشی مدارس است، ضرورت دارد تمامی ابعاد مهارتی و آموزشی سازمان در منطقه خلجستان تقویت شود.

موضوع برگزاری کنگره ملی 313 و نیز تشویق دانش آموزان برای فعالیت در عرصه خبرگزاری پانا نیز بخش‌های دیگری از توصیه های مدیر سازمان دانش‌آموزی قم بود.

پایان بخش جلسه امروز ارائه آموزش‌هایی مرتبط با مهارت‌های اعضای سازمان دانش آموزی از جمله گره‌زنی، اهتزاز پرچم، حاملان قرآن، فریادهای شادی و ... توسط علی نادری عالم استاد دانشگاه و مدرس پیشتازان بود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در ادامه حضور در منطقه خلجستان از کتابخانه و مرکز اردویی این منطقه بازدید کرد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار