برگزاری نشست هم اندیشی دبیران سازمان های مردم نهاد همدان با مدیرکل ورزش و جوانان استان

خبرگزاری پانا: نشست هم اندیشی دبیران سازمان های مردم نهاد استان با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در سالن جلسات معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در این نشست اظهار کرد: ساماندهی برنامه های فرهنگی جوانان ، فعال سازی سمن ها در استان و برگزاری مراسمات متناسب با حوزه جوانان از اولویت های کاری این اداره کل است.

سید عبدی افتخاری افزود: در این حوزه باید با تعامل و همکاری بیشتر اقدامات به جا و درستی در راستای فعال سازی برنامه های جوانان داشته باشیم.

وی افزود : باید مصوبات جلسات به تمامی اعضا تحویل داده شود و قبل از برگزاری جلسات با دبیران سمن ها باید موضوع جلسه به آنان ابلاغ گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد : سرگروهان و منتخبین سمن ها با به صورت هفتگی و ماهانه با زیر گروه های خود جلساتی را برگزار نمایند.

افتخاری افزود : اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی این امر جلسات خوبی با سمن ها داشته است و حسن برگزاری این جلسات بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ها است و باید سایر اعضای مجمع عمومی نیز نشست‌ها را در بین زیر مجموعه های خود برگزار کنند.

وی افزود: برگزاری جلسات هم‌اندیشی به منظور شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادات سازمان‌های مردم‌نهاد است و استفاده از آنها در پیشبرد اهداف و امور جوانان است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان بیان کرد: در شش ماه اخیر با تلاش های صورت گرفته از سوی آقای ربانی و همکاران ایشان در معاونت امور فرهنگی و جوانان شاهد عملکرد مثبتی در پیشبرد اهداف جوانان بوده ایم و انتظار می رود با تشکیل به موقع جلسات این روند ادامه یابد.

وی خواستار ارزیابی فعالیت های سمن ها در شش ماهه نخست امسال شد و افزود : ارزیابی باعث ایجاد رقابت در بین سمن ها می شود و قطعا با این ارزیابی سمن ها در ارایه بهتر فعالیت ها تلاش دو چندانی خواهند کرد .

در ادامه این مراسم معاونت فرهنگی و امور جوانان با گرمیداشت هفته دفاع مقدس گفت: یكی از سیاست ها اداره کل ورزش و جوانان در سال 92 تخصصی كردن سمن ها در یك حوزه است و با رایزنی های صورت گرفته با فرمانداری همدان از این پس دبیران سمن ها در جلسات کارگروه های مربوطه در فرمانداری شرکت خواهند کرد.

وی افزود : همکاری در اجرای برنامه های قرآنی ، برگزاری جشن ها و مراسم های هفته جوان ، برگزاری همایش های مختلف و برنامه های هفته دفاع مقدس از برنامه های مهم این معاونت در شش ماهه نخست امسال بوده است.

ربانی مهر ادامه داد : در این مدت سمن های اداره کل همکاری خوبی در برگزاری برنامه ها با این معاونت داشته اند که جای تقدیر از عزیزان دارد.

وی به صدور ده مجوز تاسیس سمن در سال 92 اشاره کرد و افزود : در سال 91 مجوزی برای تاسیس سمن از سوی اداره کل صادر شد ولی خوشبختانه در شش ماهه نخست امسال 10 سمن جدید از سوی اداره کل ورزش و جوانان مجوز تاسیس دریافت کرده اند .

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل به توانمند سازی دبیران و اعضای سمن ها اشاره کرد و افزود : برنامه های خوبی برای توانمند سازی سمن ها در نظر گرفته شده که بازدید دبیران از سمن های استان های موفق و حضور در جلسات کمیته های ازدواج و اتاق فکر از این دسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار