نشست هم اندیشی نماینده ولی فقیه در استان با جوانان همدان

آیا مسئولان از جوانان فراری اند؟

همدان (پانا) - نشست هم اندیشی نماینده ولی فقیه در استان با جوانان همدان، با حضور پرشور جوانان برگزار شد در حالی که تعدادی از مسئولان نیامده بودند و تعدادی هم در دقایق اول جلسه را ترک کردند.

کد مطلب: ۹۱۱۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آیا مسئولان از جوانان فراری اند؟

جلسه ای که با حضور فعالان و نمایندگان عرصه هنر، مادحان اهل بیت، هیأت های علمی، بسیج، هلال احمر، تشکل های دانشجویی اصلاح طلب، نخبگان ، طلاب، معاون دادگستری و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و برای جوانان از اهمیت خاصی برخوردار بود با بی مهری مسئولین مواجه شد.

در این جلسه دکتر خزل پور رئیس بنیاد نخبگان استان با بیان این که مسئولین باید به جوانان اعتماد و عرصه را برای حضور آن ها فراهم کنند بکی از اصلی ترین مشکلات جامعه را عدم استفاده از ظرفیت جوانان و توزیع نامتوازن افراد در رشته های مناسب بیان کرد.
او ضمن اشاره به این که تریبون نماز جمعه آمادگی کامل برای اجرای گام دوم انقلاب را دارد گفت: این بنیاد آمادگی ارائه خدمت در راستای هرچه بهتر اجرایی شدن گام دوم انقلاب دارد و نماز جمعه باید در اموری همچون تسهیل امر ازدواج، تولید نسل، مبارزه با رانت و فساد و تشویق خیرین به امور پژوهشی که نیاز به فرهنگ سازی دارد ورود کند.

رضوانه شعبانلو

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار