کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ناحیه یک بهارستان:

کمیته فوریت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان، سرآمد طرح‌های واحد مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است

بهارستان یک(پانا)- کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ناحیه یک بهارستان، کمیته فوریت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان را سرآمد طرح‌های واحد مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۳۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کمیته فوریت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان، سرآمد طرح‌های واحد مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است

سارا رایش کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سومین جلسه کمیته فوریت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان بیان کرد: کمیته فوریت‌های روانی اجتماعی به منظور کمک به رفع فشارهای روانی اجتماعی دانش‌آموزان تشکیل می‌شود و لازمه عملیاتی کردن آن، همکاری تمامی اعضای کارگروه و تشکیل جلسات و پیگیری‌ها به شکل منظم است.

وی افزود: ظرفیت‌سازی برای مداخلات روانی به موقع و موثر در رفتارهای پرخطر، شناسایی به موقع و توانمندسازی دانش‌آموزان در معرض خطر، افزایش آمادگی مدارس، کنترل و کاستن از بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی به موقع به دانش‌آموزان در معرض آسیب و آسیب‌دیده از اهداف این طرح به شمار می‌رود.

رایش بیان کرد: مدیریت فوریت‌های روانی اجتماعی یک ضرورت مهم و اساسی است که با تشکیل تیم فوریت‌های روانی اجتماعی در منطقه، مداخله سریع و موثر جهت ارائه خدمات حمایتی و درمانی برای آنان صورت می‌گیرد‌.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار