حجت الاسلام مطهرخو در نماز جمعه نایین:

دشمن نمی‌تواند به خاکریز اعتقادی و ایمانی مردم دست پیدا کند

نایین (پانا) - امام جمعه شهرستان نایین گفت دشمن به روحانیت، امام و رهبری، مساجد و حسینیه‌ها توهین می‌کند، چرا که نمی‌تواند به خاکریز اعتقادی و ایمانی مردم دست پیدا کند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دشمن نمی‌تواند به خاکریز اعتقادی و ایمانی مردم دست پیدا کند

حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نایین، خطاب به مردم، اظهار کرد: دشمن با توهین به روحانیت، امام و رهبری، مساجد و حسینیه ها ثابت می‌کند که نمی‌تواند به خاکریز اعتقادی و ایمانی مردم دست پیدا کند. از تمام مردم، مدارس، مساجد و دانشگاه ها می خواهم همانطور که در حوادث اخیر از نیروی انتظامی تجلیل کردند، به حوزه های علمیه هم سر بزنند و از آنها نیز تکریم کنند که دشمن متوجه شود مردم پای روحانیت، معنویت و اعتقادات حسینی و فاطمی در مساجد و حسینیه ها ایستاده اند.

وی ادامه داد: ابزارهای آموزشی، رسانه ای، ارتباطی، هنری، سینمایی و اراذل و اوباش به منظور ایجاد رعب و وحشت و صدمه به نیروی انتظامی، ابزارهای دشمن در میدان نبرد این حوادث است و جدیدا توهین به مساجد، حسینیه ها، حوزه های علمیه و روحانیت شدت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در نایین به حضور بی سابقه مردم و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره و اظهار کرد: حماسه بی سابقه و تاریخی مردم ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان، از معجزات نظام و انقلاب بود. نقشه های دشمن با حضور میلیونی مردم و اتمام حجت آنان، نقش بر آب شد و از ملت تو دهنی خورد، چرا که مردم پای آرمان ها، انقلاب، امام خمینی، رهبری و ولایت، شهدا، حجاب، عدالت، استقلال و جمهوریت ایستاده اند.

وی خطاب به مسئولان شهرستان نیز گفت: تحلیل های امروز در شهر ما می‌گوید مسئولان ما کار فوری و قاطعشان این است که به دنبال افزایش مراکز تفریحی و ورزشی در شهر باشند. کتابخانه این شهر در اولویت اتمام و راه اندازی است. باغ بانوان، مرکزی برای تفریح آزادانه بانوان ماست. امکاناتی در شهرستان وجود دارد که از آنها غافل هستیم و در خیلی از شهرستان ها، این امکانات وجود ندارد مانند دستگاه MRI و بعضی دستگاه هایی که در بیمارستان شهرستان نایین وجود دارد.

مطهرخو به ظرفیت اشتغال در این شهرستان پرداخت و بیان کرد: ظرفیت تولید کنندگی و اشتغال در شهرستان بسیار خوب است.امروز اگر کسی گفت من کار ندارم، باید به حرف او شک کرد زیرا خیلی از کارخانه ها در شهر به دنبال نیرو هستند. کار که عار نیست، بروند کارگری کنند و خدا از لطف و فضل خویش به آنها عنایت می‌کند و اوضاعشان روز به روز بهتر می شود.

وی در ادامه گفت: ظرفیت بزرگ گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان، مغفول مانده است و این مساجد و حسینیه و ابنیه تاریخی و قدیمی ظرفیت های بزرگی هستند که مغفول مانده اند.

به گفته وی، مسئولان شهرستان نایین شبانه روز پای کار و دغدغه مند مشکلات مردم هستند.

نماز جمعه این هفته با حضور دانش آموزان و مسئولان دبیرستان پسرانه شهید صادقی شهرستان نایین همراه بود.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار