سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

لزوم توجه ویژه بر مسائل پرورشی، روحی، روانی و اعتقادی دانش‌آموزان در مدارس

بهارستان یک (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی بر لزوم توجه ویژه به مسائل پرورشی، روحی، روانی و اعتقادی دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه ویژه بر مسائل پرورشی، روحی، روانی و اعتقادی دانش‌آموزان در مدارس

جلسه تخصصی مدیران مدارس دوره اول متوسطه با حضور حسن کورانی رییس اداره متوسطه ، آیت اصلانی سرپرست، صالح اسماعیلی معاون آموزش متوسطه، کارشناسان و مدیران مدارس متوسطه اول آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مدرسه شاهد دکتر شهیدی این ناحیه برگزار شد.

در این نشست، اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی، بر توجه ویژه به مسائل پرورشی دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود، اکنون در دوران پساکرونا هستیم و دانش‌آموزان نیازمند حضور در محیطی شاداب و جذاب هستند که لازم است بر مسائل پرورشی، روحی، روانی و اعتقادی آنان نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی در ادامه به کلید شروع چنین کارهایی در راه ایجاد موفقیت‌‌های مختلف برای مدارس اشاره کرد و افزود: انجام کار‌های مناسب در راه کسب موفقیت در مدارس، تنها به اراده مدیر آن مدرسه برای شروع کار، وابسته است؛ و بدین ترتیب با پیگیری مدیر، دیگر عوامل نیز شروع به همکاری خواهند کرد و مدرسه به محیطی جذاب برای علم و یادگیری دانش‌آموزان تبدیل می‌شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیران زحمت‌کش مدارس این منطقه، بر حمایت عوامل اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در پیگیری و اجرای برنامه‌های مدنظر مدیران مدارس تاکید کرد و ادامه داد: به هر میزان که مدیران، با قدرت کاری را شروع کنند و به کادر مدرسه روحیه دهند، آن تیم به مراتب در مسئله ارتقاء بسیار مطلوب سطح آموزشی مدارس یا حتی منطقه، قوی‌تر خواهد شد؛ زیرا اثر بخشی طرح‌ها و برنامه‌ها، مستلزم فهم مشترک و همراهی و همکاری نیروها است.

در پایان این مراسم محمد اکبری، مدیر مدرسه شاهد دکتر شهیدی به عنوان نماینده مدیران انتخاب شد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار