تاج:

تیم ملی اتفاقات خوبی را در قطر رقم می‌زند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال از حمایت‌های خیلی خوب دولت از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام‌جهانی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی اتفاقات خوبی را در قطر رقم می‌زند

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال سه‌شنبه شب در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در برج میلاد تهران گفت: جام‌جهانی یکی از بزرگترین رویدادهای مهم است که هر ۴ سال یکبار برگزار می‌شود و در زمان این مسابقات، فوتبالی‌ها به دو قسمت تقسیم می‌شوند. کشورهایی که در جام‌جهانی هستند و کشورهایی که نیستند و خوشبختانه ایران هم یکی از ۳۲ تیم حاضر در قطر است.

تاج اظهار داشت: صرف نظر از هر نتیجه‌ای، حضور جام‌جهانی یک توفیق بزرگ است، تا امروز ۶ بار به این مسابقات صعود کرده‌ایم که یک بار قبل انقلاب و ۵ بار پس از انقلاب بوده است. بهترین نتیجه را در روسیه کسب کردیم که باعث شد چند بار مقام معظم رهبری پیام بدهند و این از توفیقات فوتبال بود.

وی افزود: تلاش من، همکارانم، سرمربی و مجموعه تیم ملی این است که نتایج خوبی را در قطر رقم بزنیم،‌ البته در فوتبال نمی‌شود وعده داد و گاهی با بهترین پشتیبانی‌ها هم نمی‌شود پیروز شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حمایت‌های دولت، تصریح کرد: پشتیبانی‌های خیلی خوبی از طرف دولت شده است و با دستور معاون رئیس جمهوری، ستادی متشکل از دستگاه‌های مختلف برای حمایت تیم ملی تشکیل شده است. وزارتخانه‌های ورزش، ارشاد، میراث فرهنگی و گردشگری، امور خارجه و مجلس از جمله این دستگاه‌ها هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه به موفقیت فوتبال ساحلی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر نشان دادن توانمندی‌ها روی سکوها تاکید دارند تا روی سکوها حرفمان را بزنیم، مانند اتفاقی که در فوتبال ساحلی افتاد و تیم کشورمان قهرمان شد. در مورد تیم نوجوانان و جوانان هم ارزیابی‌مان این است که به جام‌جهانی صعود می‌کنند، در فوتسال هم اتفاق خوبی افتاده که جای خوشحالی دارد.

تاج با بیان اینکه پیشانی فدراسیون فوتبال، تیم ملی بزرگسالان و جام‌جهانی است گفت: امیدواریم در گروهی که حساسیت های زیادی روی آن است، اتفاقی را رقم بزنیم که مردم راضی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار