کشف 10 میلیارد ریال پوشاک از مخفیگاه سارقان

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 5 نفره که از منازل و کارگاه‌های تولیدی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی کشف شد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف 10 میلیارد ریال پوشاک از مخفیگاه سارقان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: ماموران کلانتری خلیج فارس در رصدهای اطلاعاتی و تردد وسایل نقلیه از حضور مشکوک تعدادی افراد و انتقال کالا به یک باب منزل مسکونی در محدوده خلیج فارس مطلع شدند.

وی با بیان اینکه در پالایش‌های اطلاعاتی به دست آمد که این افراد سارق بوده و پس از سرقت اموال مسروقه را به این مکان انتقال و دپوی می‌کنند، افزود: با کنترل تردد این افراد، ماموران با هماهنگی های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و حساب شده 3 تن از اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این مکان 10 میلیارد پوشاک سرقتی که متهمان به تازگی از کارگاه تولیدی پوشاک سرقت کرده بودند و 70 میلیون ریال وجه نقد و تعدادی اموال منزل و موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه اعضای دیگر این باند در 2 عملیات مستقل و مجزا در جنوب تهران دستگیر شدند، ادامه داد: اعضای این باند 5 نفره در پی‌جویی‌های انتظامی به سرقت از منازل و کارگاه‌های تولیدی اعتراف و اظهار داشتند اموال مسروقه را به این مکان انتقال تا در فرصت مناسبی به مالخران بفروشند.

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه تعدادی از مال‌باختگان شناسایی و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار