در گفت‌وگو با پانا:

رضا فیاضی: تلویزیون باید با مردم همراه‌تر شود

تهران (پانا) - رضا فیاضی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون معتقد است مردم آنقدر تلویزیون نمی‌بینند که وقتی من را در خیابان می‌بینند می‌گویند کم‌‌کار شده‌ای. لازم است صداوسیما در این روزگار با مردم همراه‌تر شود تا شبکه‌های تلویزیونی پُر‌مخاطب شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
رضا فیاضی: تلویزیون باید با مردم همراه‌تر شود

رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت و نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما درباره شرایط و اوضاع کنونی‌اش به پانا گفت: «بعد از چند سالی که در جزیره کیش زندگی می‌کردم، اوضاع روحی‌ام نامناسب شد و دچار افسردگی شدم. مدت زیادی بود بیکار شده بودم و کرونا نیز شدت گرفت. قبل از کرونا تماشاخانه‌ای را راه انداخته بودم که تئاتر کودک و عروسکی در کیش تولید کنم و روی صحنه ببرم اما این جریان یک هفته بیشتر دوام نیاورد و کرونا ظاهر شد و سرمایه‌ای هم که صرف تهیه تجهیزات و سالن کرده بودم، همگی از بین رفت. نسبت به این کار خیلی امیدوارم بود و حتی چند قرارداد نیز با مدارس ثبت کردیم تا استقبال دانش‌آموزان را نیز داشته باشیم اما دچار افسردگی شدم و با حالت روحی ناراحت کننده‌ای به تهران برگشتم.»

وی افزود: «اکنون در تهران زندگی می‌کنم و خوشبختانه اوضاع کاری‌ام رو به راه است. در چند سریال بازی کرده‌ام که از تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی آماده پخش است. از جمله آن‌ها سریال «عقرب عاشق» حسین سهیلی‌زاده است که در آن نقش یک وکیل را ایفا کرده‌ام.»

فیاضی درباره شرایط تلویزیون بیان کرد: «جالب اینجاست با وجود اینکه من در چند سریال بازی کرده‌ام که از تلویزیون هم پخش شده است اما وقتی مردم را در خیابان می‌بینم به من می‌گویند آقای فیاضی انگار «بازنشسته» شده‌ای و ازت خبری نیست! این واکنش‌ها نشان می‌دهد که مردم تلویزیون نمی‌بینند در حالیکه وقتی یک بازیگر این روزها در سریال شبکه نمایش خانگی بازی می‌کند به او واکنش نشان می‌دهند و درباره نقشش حرف می‌زنند.»

وی در پایان عنوان کرد: «این روزگار نیز می‌گذرد و امیدوارم هرچه می‌شود به صلاح مردم باشد. برای صداوسیما نوشتم که دیگر این تلویزیون است که باید خود را با مردم هماهنگ و همراه کند و در این سال‌ها همیشه این روند برعکس بود. ما نیز به عنوان بازیگر همه قواعد سخت صداوسیما را قبول و با آن کار کردیم؛ مثلا گفتن «عزیزم» در دیالوگ‌ها، دادن گل سرخ و چیزهایی شبیه به این همه ممنوع بود. اما شاید لازم است امروز صداوسیما با مردم و هنرمندان همراه‌تر باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار