فرماندار سمنان:

نقش دانش‌آموزان در تداوم انقلاب، غیرقابل انکار و تعیین‌کننده است‌/ فیلم

سمنان (پانا) - فرماندار سمنان با بیان اینکه نقش دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف خصوصا در تداوم انقلاب، غیرقابل انکار و تعیین‌کننده است، گفت دانش‌آموزان در تشکیل و تداوم انقلاب اسلامی، نقش مهم و اساسی را ایفا کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش دانش‌آموزان در تداوم انقلاب، غیرقابل انکار و تعیین‌کننده است‌/ فیلم

محمد بهرامی، در گفت‌و‌گو با پانا، با بیان اینکه نقش دانش‌آموزان در دوران کنونی بسیار مهم است، افزود: از آنجایی که آینده‌سازی دانش آموزان از این حیث که باید ریشه‌های آینده این مملکت را آن‌ها محکم کنند، بسیار پر اهمیت است.

وی با عنوان این مطلب که دانش‌آموزان ما با دو رکن بینش و علم، باید تلاش کنند تا در آینده پرچمی که در دست ما امانت است، به دست صاحب عصر و زمان، صاحب واقعی انقلاب برسانند، خاطرنشان کرد: هیچکس نمی‌تواند این کار را انجام دهد، جز دانش‌آموزانی که با فکر، ایده و بینش انقلابی خودشان بتوانند در این مسیر گام بردارند.

فرماندار سمنان ادامه داد: از همین جهت است که دشمن تمام تلاشش را در این دوره، روی دانش‌آموزان معکوس کرده و سعی دارد از ابزارهای مختلف، جهت انحراف فکر دانش‌آموزان ما استفاده کند که این امر؛ رسالت و وظیفه دستگاه‌های فرهنگی را به مراتب سنگین‌تر می‌کند.

بهرامی به دانش‌آموزان توصیه کرد تا تنها متکی به منابع علمی مدرسه‌ای و آموزشی‌مان نبوده و در کنار آن، باید منابع دیگری را نیز مطالعه کنیم؛ چرا که همان دانش‌آموزانی که پیرو خط امام و در مکتب امام بودند، انقلاب را پیروز کرده و تا اینجا حفظ کرده‌اند. این‌ها همان دانش‌آموزانی هستند که بعد از انقلاب در جنگ نقش‌آفرینی کردند، همان دانش‌آموزانی که بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف حضور داشتند و الان، استوار و محکم در تداوم انقلاب نقش دارند.

دانش آموز خبرنگاران: امیر شادکام، زهرا شکریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار