میثم سلیمانی در گفتگو با پانا:

تیم ملی باعث شد تمرکز نکونام به هم بریزد

فولاد امسال هزینه زیادی کرده است/ بازیکنان انگار با یک قرارداد به همه چیز می‌رسند!

تهران (پانا) - بازیکن اسبق فولاد معتقد است تمرکز سرمربی این تیم بابت پیشنهاد مربیگری تیم ملی به هم ریخته و نباید حق باشگاه ضایع شود.

کد مطلب: ۱۳۲۱۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی باعث شد تمرکز نکونام به هم بریزد

میثم سلیمانی در گفت‌وگو با پانا، درباره وضعیت تیم جوانان فولاد که مربیگری این تیم را برعهده دارد، اظهار داشت: «خدا را شکر تیم خوب و مدعی داریم. ما این هفته با ولایت اهواز در دربی بازی داشتیم و توانستیم با یک گل برنده شویم. تیم ما سوم جدول است و هنوز هفته پنجم هستیم. تیم خیلی خوب و یکدستی داریم و خیلی امیدواریم بتوانیم به موفقیت برسیم. کوروش بختیاری زاده به عنوان مدیرفنی و یعقوب سلحشور به عنوان سرمربی تیم فعالیت می‌کنند.»

وی با اشاره به عملکرد فولاد در یازده هفته لیگ برتر، افزود: «آنچه از فولاد انتظار داشتیم، برآورده نکردند. در لیگ برتر با تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و بهترین کادر فنی متاسفانه تا اینجا بدشانسی آورده است. امتیازها به هم نزدیک است و با دوسه برد پشت سرهم می‌توانیم از جدول بالا برویم و جزو مدعیان قرار بگیریم. این حاشیه‌ای که برای فولاد ایجاد شده، تمرکز تیم را گرفته است. پیشنهاد مربیگری تیم ملی باعث شده تا برای نکونام دغدغه فکری ایجاد شود. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، تیم باتمرکز بالا وارد بازی ها می‌شد و بدون شک بهتر نتیجه می‌گرفت.»

بازیکن پیشین تیم فولاد تصریح کرد: «وقتی به سرمربی تیمی پیشنهاد جایی را بدهند، تمرکزش به هم می‌ریزد. برای هر مربی‌ای افتخار بزرگی است که روزی به نیمکت تیم ملی برسد. این افتخار بزرگی برای باشگاه فولاد است که تیم ملی مربی‌اش را می‌خواهد. اما در این بین نباید حق فولاد ضایع شود. امسال فولاد هزینه زیادی کرده است و همه امکانات حرفه‌ای را دارد. انشالله بعد از تعطیلات تیم به جدول برمی‌گردد و نکونام باتمرکز بالا تیم را هدایت می‌کند.»

میثم سلیمانی گفت: «برای جام جهانی چاره‌ای نبود و باید لیگ تعطیل می‌شد. برای جام جهانی لازم بود تا بچه‌های ملی در اختیار سرمربی باشند. بازیکنانی که در جام جهانی بازی می‌کنند، تجربه بزرگی به دست می‌آورند. امیدوارم این تجربه به کمک لیگ ما بیاید و بعد از جام جهانی، لیگ جذاب و باکیفیتی شاهد باشیم.»

وی ادامه داد: «تیم‌های لیگ به هم نزدیک شده‌اند. بازی‌های لیگ را دنبال کردم. اصلا بازی‌ها شوق ‌و ذوق ندارد حتی بازیکنان هم چنین حالتی دارند. خلاقیت از لیگ ما رفته و اکثر بازی‌ها با کمترین اختلاف گل تمام می‌شود. ما فوتبالی را ندیدیم که آدم از دیدنش لذت ببرد. البته هیچ مربی ای دوست ندارد، تیمش این طور بازی کند. مربی زحمت و سختی می‌کشد. اما متاسفانه برخی بازیکنان دل به کار نمی‌دهند. نمی‌دانم ولی انگار برخی بازیکنان با بستن یک قرارداد به همه چیز می‌رسند. بازیکنی که پول میلیاردی می‌گیرد، باید کیفیتش را بالا ببرد. آنها مثل نوار قلب بالا و پایین دارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار