دیدار امیر سرتیپ ‌واحدی با دانش‌آموزان فرزند شهید نیروی هوایی ارتش

تهران (پانا) - ‌فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرزند شهید نیروی هوایی ارتش ضمن تبریک 13 آبان‌ گفت‌ دانش آموزان آینده‌سازان و طلایه‌داران فردای ایرانی اسلامی هستند که حضورشان موجب دلگرمی و پیشرفت ایران اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار امیر سرتیپ ‌واحدی با دانش‌آموزان فرزند شهید نیروی هوایی ارتش

‌به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار که با حضور جمعی از دانش‌آموزان فرزند شهید این نیرو برگزار شد، ضمن تبریک 13 آبان‌ماه روز دانش‌آموز و محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) اظهار کرد: امروز ما شاهد یک عمل وقیحانه توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیه ملت شهید‌پرورمان هستیم که با این عمل بی‌شرمانه فرزندی همچون آرتین عزیز را از آغوش گرم مادری، مهر پدری و عشق برادری محروم ساختند و بی تردید این قبیل انسان‌های خونخوار که دست به چنین جنایاتی علیه بشریت می‌زنند وجودشان مایه ننگ انسانیت است.

وی تصریح کرد: 13 آبان ‌نماد بیداری ملت فهیم ایران در برابر استکبار جهانی است روزی که می‌توان از آن به عنوان نقطه عطف بیداری اسلامی یاد کرد.

امیر سرتیپ واحدی خطاب به دانش‌آموزان خاطر‌نشان کرد: امروز در برهه‌ای از تاریخ انقلاب قرار گرفته‌ایم که نقش جوانان و نوجوانان در آن حساس و حیاتی است که می‌تواند محور تحقق جامعه ایرانی، اسلامی به‌معنای حقیقی کلمه باشد و این تحقق تنها با همت و تلاش و کوشش شما دانش‌آموزان میسر خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تغییر رویکرد جنگی خود و با جنگ ترکیبی به‌دنبال بر هم زدن بنیان جامعه ایرانی، اسلامی هستند جنگی که هدف اصلی آن جوانان و نوجوانان هستند لذا در برابر چنین تجاوزی تنها با داشتن روحیه خودباوری و روشن‌بینی می‌توان به پیروزی رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار